orpah Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Begynt på antibiotika pga den vonde tanna mi. Altså almentilstanden min er jo grei. Og jeg holder på med trening og vektreduksjon for tida. Medisinen virker vel ikke dårligere selv om jeg trener og er fysisk aktiv. 0 Siter
Babette Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Neida, det går bra. En grunnregel er at med en betennelse i kroppen skal man holde seg i ro. Og det er det som er grunnen til at man ofte fraråder folk å trene hvis de går på antibiotika - ikke at medisinens virkning blir redusert. Det er for øvrig mange idrettsfolk som trener mens de går på penicillinkur. Det kan virke som om de medisineres bare de snufser litt. 0 Siter
orpah Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Neida, det går bra. En grunnregel er at med en betennelse i kroppen skal man holde seg i ro. Og det er det som er grunnen til at man ofte fraråder folk å trene hvis de går på antibiotika - ikke at medisinens virkning blir redusert. Det er for øvrig mange idrettsfolk som trener mens de går på penicillinkur. Det kan virke som om de medisineres bare de snufser litt. Hehe. takk for svar. Egentlig hadde det passet bra med treningsforbud. Er litt lei for tida. ER vel nå jeg må bruke den berømte viljestyrken jeg tror jeg er i mangel av 0 Siter
Babette Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Hehe. takk for svar. Egentlig hadde det passet bra med treningsforbud. Er litt lei for tida. ER vel nå jeg må bruke den berømte viljestyrken jeg tror jeg er i mangel av Nei, hvis det er slik synes jeg IKKE du skal bruke viljestyrken. Hvis du ike har lyst, er det kroppens måte å si fra at den trenger en liten treningspause, slik at du kan samle overskudd igjen. I stedet bør du gå en rolig tur, helst i skogen hvis du har mulighet. Uansett vær. Snus inn de gode luktene og nyt livet. Og gjør som Babette sier. Ikke vær for streng mot deg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.