Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt på antibiotika pga den vonde tanna mi. Altså almentilstanden min er jo grei. Og jeg holder på med trening og vektreduksjon for tida. Medisinen virker vel ikke dårligere selv om jeg trener og er fysisk aktiv.

Skrevet

Neida, det går bra.

En grunnregel er at med en betennelse i kroppen skal man holde seg i ro. Og det er det som er grunnen til at man ofte fraråder folk å trene hvis de går på antibiotika - ikke at medisinens virkning blir redusert.

Det er for øvrig mange idrettsfolk som trener mens de går på penicillinkur. Det kan virke som om de medisineres bare de snufser litt.

Skrevet

Neida, det går bra.

En grunnregel er at med en betennelse i kroppen skal man holde seg i ro. Og det er det som er grunnen til at man ofte fraråder folk å trene hvis de går på antibiotika - ikke at medisinens virkning blir redusert.

Det er for øvrig mange idrettsfolk som trener mens de går på penicillinkur. Det kan virke som om de medisineres bare de snufser litt.

Hehe. takk for svar. Egentlig hadde det passet bra med treningsforbud. Er litt lei for tida. ER vel nå jeg må bruke den berømte viljestyrken jeg tror jeg er i mangel av

Skrevet

Hehe. takk for svar. Egentlig hadde det passet bra med treningsforbud. Er litt lei for tida. ER vel nå jeg må bruke den berømte viljestyrken jeg tror jeg er i mangel av

Nei, hvis det er slik synes jeg IKKE du skal bruke viljestyrken. Hvis du ike har lyst, er det kroppens måte å si fra at den trenger en liten treningspause, slik at du kan samle overskudd igjen.

I stedet bør du gå en rolig tur, helst i skogen hvis du har mulighet. Uansett vær. Snus inn de gode luktene og nyt livet.

Og gjør som Babette sier.

Ikke vær for streng mot deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...