hare1365380455 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er det sunt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nøtteknekkeren2 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 ja,men det er jo kaloririkt og...så måtehold er vel veien å gå som med det meste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timiti Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Pinjekjerner. Har du problemer med magen kan pinjekjerner være en god hjelper. Dessuten får de ned kolesterolet og beskytter mot mage- og tarmkreft. De har et høyt innhold av jern og er rike på mineraler og mettende proteiner. Energi: 416 kcal per 100 g. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 ja,men det er jo kaloririkt og...så måtehold er vel veien å gå som med det meste Tenkte å av og til ha litt i salaten kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Pinjekjerner. Har du problemer med magen kan pinjekjerner være en god hjelper. Dessuten får de ned kolesterolet og beskytter mot mage- og tarmkreft. De har et høyt innhold av jern og er rike på mineraler og mettende proteiner. Energi: 416 kcal per 100 g. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tenkte å av og til ha litt i salaten kanskje. Hvordan ser pinjekjerner ut, og hvor får man tak i det? Jeg tenker på kastanjer, er det noe a la det? Jeg har jo sett det nevnt i oppskrifter, men må tilstå at jeg aldri har prøvd det. Og i butikken jeg handler i, vet ikke ungdommene i kassa hva som er squash og auberginer og vårløk en gang, så der er det ikke mye hjelp å få. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Hvordan ser pinjekjerner ut, og hvor får man tak i det? Jeg tenker på kastanjer, er det noe a la det? Jeg har jo sett det nevnt i oppskrifter, men må tilstå at jeg aldri har prøvd det. Og i butikken jeg handler i, vet ikke ungdommene i kassa hva som er squash og auberginer og vårløk en gang, så der er det ikke mye hjelp å få. De er små og lysebrune. Jeg har sett at de har det blant nøttene (i poser), eller blant dill og salater. Da er de i beger. Nå kjøpte jeg salat i et beger på mega i dag, og da tok jeg oppi noen. Kan det stemme at de ca. er på størrelse med solsikkekjerner kanskje? De gir nå en god smak på salaten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvordan ser pinjekjerner ut, og hvor får man tak i det? Jeg tenker på kastanjer, er det noe a la det? Jeg har jo sett det nevnt i oppskrifter, men må tilstå at jeg aldri har prøvd det. Og i butikken jeg handler i, vet ikke ungdommene i kassa hva som er squash og auberginer og vårløk en gang, så der er det ikke mye hjelp å få. Pinjekjerner ser vel ut som litt store vannmelonsteiner bare at de er grønne? Trur eg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 De er små og lysebrune. Jeg har sett at de har det blant nøttene (i poser), eller blant dill og salater. Da er de i beger. Nå kjøpte jeg salat i et beger på mega i dag, og da tok jeg oppi noen. Kan det stemme at de ca. er på størrelse med solsikkekjerner kanskje? De gir nå en god smak på salaten. OK. Hvor små er de? Som peanøtter, eller mindre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Google er et fint dyr Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 OK. Hvor små er de? Som peanøtter, eller mindre? http://www.coop.no/_bin/cbcabce4-5379-4486-b949-94ef7b0ca3b9.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 http://www.coop.no/_bin/cbcabce4-5379-4486-b949-94ef7b0ca3b9.jpg Takk! De er egentlig bra lik peanøtter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 OK. Hvor små er de? Som peanøtter, eller mindre? Mindre enn en halv peanøtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Takk! De er egentlig bra lik peanøtter. De smaker helt annerledes enn peanøtter - mye mer nøttesmak, liksom. Og fasongen er helt annerledes enn peanøtt, og de er mye mindre. Kjempegode i salat eller som snacks, men de er rådyre :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 De smaker helt annerledes enn peanøtter - mye mer nøttesmak, liksom. Og fasongen er helt annerledes enn peanøtt, og de er mye mindre. Kjempegode i salat eller som snacks, men de er rådyre :-( Ja, det var litt av en pris! :S 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Sunt og utrolig godt! Og dyrt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.