Gå til innhold

Cerazette - kan jeg lsutte midt i?

Anbefalte innlegg

Gjest cerazettecrap
Skrevet

Har prøvd cerazette p-pille 2 ganger nå... først i 3 mnd med mens hele tiden bortsett fra ca 3 uker tilsammen (der jeg var heldig å ikke blø hele dager).

Nå tenkte jeg å prøve den på nytt i ferien...noe jeg ikke skulle gjort. Nå har jeg blødd i 9 dager og holder på å bli gal. Skjønner at den p-pillen ikke er noe for meg allikevel.

Nå bestemte jeg meg i går for å slutte på den midt i brettet, jeg gidder ikke mer. Har enormt store blødninger og blør hele tiden. Kjenner at det renner... (uff :( )

Hva skjer videre nå når jeg har sluttet tror dere som har brukt den med dårlig erfaring? Får jeg mensen på "nytt" og måvente til neste periode før det normaliserer seg? Hjeeeeeeelp

Skrevet

Siden du har blødd i 9 dager(det var det du skrev?) har du sikkert ikke hatt sex i denne perioden og da kan ikke jeg se noen grunn til at du ikke bare kan slutte tvert!

Gjest cerazettecrap
Skrevet

Siden du har blødd i 9 dager(det var det du skrev?) har du sikkert ikke hatt sex i denne perioden og da kan ikke jeg se noen grunn til at du ikke bare kan slutte tvert!

9 dager ja :(

Håper mensen slutter snart...svimler for meg...

Skrevet

9 dager ja :(

Håper mensen slutter snart...svimler for meg...

Hvis du ikke har hatt sex den siste uka, tror jeg bare du kan slutte! Hadde i hvertfall jeg gjort! Det fins andre prevensjonsmidler=)

Gjest cerazettecrap
Skrevet

Hvis du ikke har hatt sex den siste uka, tror jeg bare du kan slutte! Hadde i hvertfall jeg gjort! Det fins andre prevensjonsmidler=)

Jeg sluttet med dem jeg. Klarer ikke mensen SÅ mye og ihvertfall ikke hele tiden...

Takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...