orpah Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har fått 1300 kalorier som det jeg skal spise hver dag. Er meldt inn i vektklubben .Jeg er ikke vant til å spise så mye. Jeg kunne sikkert fått opp kalorinivået lett ved å spise junkfood eller godterei. Men det vil jeg ikke. Noe av det som gjør at jeg kommer litt opp i tall er at jeg bruker smør på brødskiven etc. Altså jeg tenker at fordelingen mellom fett og protein og karbohydrater blir litt feil. Men det er vel samme bare jeg spiser 1300 kalorier hver dag er det vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Spis mer sunne kaloririke ting for å få opp kaloriantallet. Nøtter, soltørkede tomater. olivenolje, avokado. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Total-summen skal være feks 1300. Om kaloriene kommer fra fett, karbohydrater eller proteiner tror jeg er det samme. Jeg lurer på om det ikke er for lavt oppgitt kalori-innhold i vektklubben (på vg.no)? Blir så overrasket over at to brødskiver + magert pålegg ikke gir mer enn 200-300 kcal? Jeg meldte meg inn i vektklubben for bare noen få dager siden, så jeg finner vel ut mer om en stund... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Total-summen skal være feks 1300. Om kaloriene kommer fra fett, karbohydrater eller proteiner tror jeg er det samme. Jeg lurer på om det ikke er for lavt oppgitt kalori-innhold i vektklubben (på vg.no)? Blir så overrasket over at to brødskiver + magert pålegg ikke gir mer enn 200-300 kcal? Jeg meldte meg inn i vektklubben for bare noen få dager siden, så jeg finner vel ut mer om en stund... :-) Jeg synes det høres ut som riktig beregning på to skiver med magert pålegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Går du ned i vekt? Jeg spiser mer enn noen gang, nå- når jeg er i vektklubben.... Høres og virker rart. trimmer en god del, og kaloritellingen i vektklubben forteller at jeg ca får 1000 kcal inn hver dag (da er trimmingen trukket i fra). Men vekta... er stabil. Dvs går ikke opp og ikke ned. Skjønner lite av det her jeg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orpah Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Total-summen skal være feks 1300. Om kaloriene kommer fra fett, karbohydrater eller proteiner tror jeg er det samme. Jeg lurer på om det ikke er for lavt oppgitt kalori-innhold i vektklubben (på vg.no)? Blir så overrasket over at to brødskiver + magert pålegg ikke gir mer enn 200-300 kcal? Jeg meldte meg inn i vektklubben for bare noen få dager siden, så jeg finner vel ut mer om en stund... :-) Jeg tror det stemmer rimelig bra. Vektklubb porsjonene og brødskivene er ganske tynne. Så jeg er litt ekstrem og veier maten. eller spiser knekkebrød. Så vet jeg akkurat hva jeg får i meg. En vektklubb brødskrive skal feks være 30 g. Men med vanlig brød som man skjærer opp selv er det ikke så lett å få det så tynt. Jeg går ned i vekt da. Nå har jeg kuttet mer ned på fettet. Og får heller i meg ekstra kaloriene mine og plusset litt på ved å spise frukt etter måltidene . En lettyogurth til brødmåltidene etc. Føler meg ikke spessielt sulten. Og det er litt rart. For min psykologiske tenkning er at når jeg er sulten slanker jeg meg og går ned i vekt. nå spiser jeg ihvertfall 4 ganger om dagen og får sjelden den skikkelig gnagende sultfølelsene jeg har hatt før på slankern. Men dette er jo livstilsendring og varig og alt sånn. Og det kostholdet jeg lever på nå det er helt ok og noe jeg sikkert kan holde på med resten av livet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.