Gå til innhold

Nytt kjøkken er bestilt ...

Anbefalte innlegg

Gjest Lidingö
Skrevet

Har vært på Ikea å bestilt oss nytt kjøkken :)))) satt der fra kl 11 - 16, puuuuh, å da enda vi hadde tegna mesteparten selv på sidene til Ikea :)

Mye en skal tenke på + mange ideer en får der av disse jentene der inne :)

Da vi endelig hadde signert på bestillingen og vi gikk derifa, så må jeg si at jeg hadde en ekkel følelse i magen ..... har vi gjort det riktig, har vi tatt de riktige valg osv osv ..... vi skal bygge om hele kjøkkenet vårt, så jeg ser det ikke helt for meg enda i hodet mitt .....

Har fått mange tips etter at vi bestemte oss for å bygge om :), har tatt med meg noen, men ikke alle.

Har du Ikea-kjøkken ?

Hva er du mest fornøyd med ?

Eller missfornøyd ?

Fortsetter under...

Skrevet

Foreldrene mine har IKEA-kjøkken og er fornøyde med det. I alle fall har de satt opp det samme på hytta nå noen år senere...

Skrevet

Heisan,

Satt du der virkelig såå lenge?

Jeg skal til Ikea til uken å bestille mitt nye kjøkken, og har også tenkt å handle Lidingö hvit, var det det du bestilte?

Jeg har sittet en evighet og tegnet og ordnet, og er spent på om de har mange flere ideer og komme med.

Jeg synes de har utrolig mange stilige løsninger, og jeg har selv solgt andre innredninger før.

Hvilken benkeplate valgte du til kjøkkenet?

Gjest alegre
Skrevet

Satte opp IKEA-kjøkken for to år siden, og er kjempefornøyd. Angrer bare bittelitt på at jeg valgte vask der også; føler den er litt spinkel. Anbefaler også å kjøpe rør hos rørlegger p.g.a. "låssystemet" - vi hadde lekasje etter kort tid, og ifølge rørlegger hadde han sett mange lekasjer på IKEA-rør.

Gjest Lidingö
Skrevet

Heisan,

Satt du der virkelig såå lenge?

Jeg skal til Ikea til uken å bestille mitt nye kjøkken, og har også tenkt å handle Lidingö hvit, var det det du bestilte?

Jeg har sittet en evighet og tegnet og ordnet, og er spent på om de har mange flere ideer og komme med.

Jeg synes de har utrolig mange stilige løsninger, og jeg har selv solgt andre innredninger før.

Hvilken benkeplate valgte du til kjøkkenet?

Ja så lenge satt vi der, tar tid.

Vi gikk litt rundt å så på de forskjellige skapene og skuffene, slik at vi så de "in live" :)

Vi valgte mørk valnøtt til benkeplate, og ja vi tok også hvit Lidingö. Bare det å bestille benkeplaten tok en time, pga at det var flere foran oss, det er egen "kasse" hvor den skal bestilles.

Vi lurte veldig på dette med oppvaskkum, har hørt flere har snakket om at de på Ikea ikke er så bra. Jeg spurte om dette, de var klar over dette, den kummen vi bestilte er helt ny, så den er kjøpt "usett", kommer i den nye katalgen i august.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...