Caitlin Skrevet 26. mai 2001 Del Skrevet 26. mai 2001 Hei! Jeg er en jente på 16 1/2 år som gjerne vil komme i litt bedre form. Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne og jeg orker IKKE tanken på å jogge. Det kan jeg virkelig ikke fordra. Jeg går ellers mye og er glad i lange turer i skogen eller på fjellet. Men jeg føler alikevel at jeg er i dårlig form. Hva vil dere anbefale meg? Treningsstudio er heller ikke noe for meg. Jeg har en veldig god sykkel og jeg brukte den mye i fjor. Jeg har også blades som jeg gikk mye på i sommer. Ellers liker jeg og svømme. Hvor ofte bør jeg trene og hvor skal jeg begynne???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 27. mai 2001 Del Skrevet 27. mai 2001 Hei, tren det som frister mest. Begynn i det små med treningen og trapp gradvis opp. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslogutt Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Finn noen å trene sammen med. Det gjør det mere morsomt og det er ikke så lett å nedprioritere treninga (som mange gjerne gjør etter hvert). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.