Gå til innhold

uventet besøk av fremmede

Anbefalte innlegg

Gjest mackey
Skrevet

De var langt uti familien da, men jeg er ikke vant til at det plutselig dukker opp besøk.

Det var nå koselig å hilse på de, men jeg ble forbauset da de plutselig sto utenfor her.

:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har skjedd her også. Ikke visste jeg navnene på alle heller. Men ikke så farlig. Det ble en meget trivelig kveld.

Gjest mackey
Skrevet

Har skjedd her også. Ikke visste jeg navnene på alle heller. Men ikke så farlig. Det ble en meget trivelig kveld.

Så det har skjedd andre også. :-)

Jeg husker ikke navnene på alle, men det var hyggelig selv om jeg ikke er vant til slike ting.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Så det har skjedd andre også. :-)

Jeg husker ikke navnene på alle, men det var hyggelig selv om jeg ikke er vant til slike ting.

Det er liksom mer "lov" når man kan si man er i familie?

I alle fall var det her meget uventet. Vi var på besøk i området deres for et par år siden, og disse menneskene var ikke de som snakket mest med oss. Heller tvert om.

Men så plutselig- som lyn fra klar himmel- stod de her. Uventet - men også overraskende trivelig.

Gjest mackey
Skrevet

Det er liksom mer "lov" når man kan si man er i familie?

I alle fall var det her meget uventet. Vi var på besøk i området deres for et par år siden, og disse menneskene var ikke de som snakket mest med oss. Heller tvert om.

Men så plutselig- som lyn fra klar himmel- stod de her. Uventet - men også overraskende trivelig.

Det var svært uventet, og jeg er slik at jeg syntes det var merkelig også. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...