Gjest mackey Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 De var langt uti familien da, men jeg er ikke vant til at det plutselig dukker opp besøk. Det var nå koselig å hilse på de, men jeg ble forbauset da de plutselig sto utenfor her. :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Har skjedd her også. Ikke visste jeg navnene på alle heller. Men ikke så farlig. Det ble en meget trivelig kveld. 0 Siter
Gjest mackey Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Har skjedd her også. Ikke visste jeg navnene på alle heller. Men ikke så farlig. Det ble en meget trivelig kveld. Så det har skjedd andre også. :-) Jeg husker ikke navnene på alle, men det var hyggelig selv om jeg ikke er vant til slike ting. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Så det har skjedd andre også. :-) Jeg husker ikke navnene på alle, men det var hyggelig selv om jeg ikke er vant til slike ting. Det er liksom mer "lov" når man kan si man er i familie? I alle fall var det her meget uventet. Vi var på besøk i området deres for et par år siden, og disse menneskene var ikke de som snakket mest med oss. Heller tvert om. Men så plutselig- som lyn fra klar himmel- stod de her. Uventet - men også overraskende trivelig. 0 Siter
Gjest mackey Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Det er liksom mer "lov" når man kan si man er i familie? I alle fall var det her meget uventet. Vi var på besøk i området deres for et par år siden, og disse menneskene var ikke de som snakket mest med oss. Heller tvert om. Men så plutselig- som lyn fra klar himmel- stod de her. Uventet - men også overraskende trivelig. Det var svært uventet, og jeg er slik at jeg syntes det var merkelig også. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.