Gjest uten signatur på det Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er jogging greit når man har problemer med bekken? Det hopper av og til utav plass, og naprapaten mener jeg kan trene selv om det er utav plass. Så jeg lurer på om forsiktig jogging/rask gange er greit? Jeg kan uansett ikke trene for lenge, da det gir migrene. Jeg lurer på om jeg skal gå på treningsstudio og se om den type trening går? Hvilke øvelser/apparater kan jeg bruke? Jeg vil ikke trene for mye siden jeg vil unngå migrene, men jeg bør også ta av ti kilo og jeg vil komme i form. Er svømming ok med hensyn til bekkenet? Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Med et ustabilt bekken er 2 ting viktige. Belastningene ved trening må ikke bli for store. Sykling på lette gir, svømming og gåturer i skog og mark pleier være bra. Samtidig er det vesentlig at du får treningsveiledning til øvelser for å bli sterkere i muskulaturen i og rundt bekkenet. Dette vil på sikt virke stabiliserende. Lykke til.!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur på det Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Med et ustabilt bekken er 2 ting viktige. Belastningene ved trening må ikke bli for store. Sykling på lette gir, svømming og gåturer i skog og mark pleier være bra. Samtidig er det vesentlig at du får treningsveiledning til øvelser for å bli sterkere i muskulaturen i og rundt bekkenet. Dette vil på sikt virke stabiliserende. Lykke til.!! Tusen takk for svar. :-) Nå har jeg snakket med et treningssenter, og en fysioterapeut skal vise meg øvelser jeg kan ta. Så håper jeg at det går fint å trene; altså at det ikke gir migrene - det er det viktigste for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har slitt med bekkenløsning. Trener nå spinning og sykling, og det har gjort ting mye bedre for meg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.