Gå til innhold

lukter gammelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære kloke dolere, er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får fjernet gammel lukt i et skap? Jeg har hatt et stående i kjelleren noen år, men nå har jeg tatt det bort i campingvogna. Jeg har vasket flere ganger , først med ajax, så et par ganger med grønnsåpe, men det lukter like forbaska.

Skrevet

Salmiakk da?

Tror du det tar mugglukt altså? Det er verdt et forsøk for møblet er veldig anvendelig. Kanskje også sette et lokk med litt salmiak inni også etterpå?

Mista nikket
Skrevet

Hva med å male det.Spør i en fargehandel om en type maling som forsegler lukt. Vet at sånne firmaer som driver med brannskader bruker det.

Skrevet

Hva med å male det.Spør i en fargehandel om en type maling som forsegler lukt. Vet at sånne firmaer som driver med brannskader bruker det.

Takk for tips! Jeg visste ikke at det fantes maling som forsegler lukt. Jøss, da har jeg det i bakhodet om ikke salmiakk virker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...