pekkaline Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Kjære kloke dolere, er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg får fjernet gammel lukt i et skap? Jeg har hatt et stående i kjelleren noen år, men nå har jeg tatt det bort i campingvogna. Jeg har vasket flere ganger , først med ajax, så et par ganger med grønnsåpe, men det lukter like forbaska. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 Salmiakk da? Tror du det tar mugglukt altså? Det er verdt et forsøk for møblet er veldig anvendelig. Kanskje også sette et lokk med litt salmiak inni også etterpå? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hva med å male det.Spør i en fargehandel om en type maling som forsegler lukt. Vet at sånne firmaer som driver med brannskader bruker det. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Hva med å male det.Spør i en fargehandel om en type maling som forsegler lukt. Vet at sånne firmaer som driver med brannskader bruker det. Takk for tips! Jeg visste ikke at det fantes maling som forsegler lukt. Jøss, da har jeg det i bakhodet om ikke salmiakk virker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.