Gå til innhold

Kom og besøk forumet Avkroken!


MCBabe

Anbefalte innlegg

Nei, men det er synd at all småskravlinga skjer på et sted. Og alle alvorlige tema skjer på et annet.

Men nå er det jo ingen hemmelighet at jeg er begge steder, føler meg nesten som en foræder både her og der.

Samme her, Dorthe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • MCBabe

    19

  • Dorthe

    9

  • Sofline

    9

  • pekkaline

    4

Mest aktive i denne tråden

Nei, men det er synd at all småskravlinga skjer på et sted. Og alle alvorlige tema skjer på et annet.

Men nå er det jo ingen hemmelighet at jeg er begge steder, føler meg nesten som en foræder både her og der.

Så himla seriøst er det vel ikke at du trenger å føle deg som en forræder ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket nick har du på Avkroken da?

Du setter deg selv i et ganske merkelig lys når du går ut sånn, og bruker en annens nick.

LOL! Hvor ble det av din humoristiske sans?

Du av alle burde ha selvironi nok til å innse at ikke hvem som helst orker å bli utsatt for deg. Den forrige klarte du jo å skremme bort fra Avkroken ikke sant? Og det var absolutt ingen tjent med, heller ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den opprinnelige mcbabe

LOL! Hvor ble det av din humoristiske sans?

Du av alle burde ha selvironi nok til å innse at ikke hvem som helst orker å bli utsatt for deg. Den forrige klarte du jo å skremme bort fra Avkroken ikke sant? Og det var absolutt ingen tjent med, heller ikke du.

hohoho!

Joda, jeg er jævlig skummel.

Ikke alle som tør å komme under min vrede. *buuh!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppsettet er altfor 1996. Helt ærlig, altfor tungvint. Orker ikke all scrollinga. Og - var ikke nettopp det ett av hovedpunktene for dem som forlot DOL? Jeg forstår det ikke. Men bruker ikke så mye energi på å sture over det, ikke nå lenger. :-)

Dol har blitt bra igjen teknisk, enig i det. Men det mangler det som gjør Avkroken så bra, nemlig at folk er villige til å gi av seg selv og legge ut bilder og videosnutter. Den største mangelen til Avkroken er at det ikke har en "svar til meg" funksjon. Så Avkroken er slett ikke perfekt, men den har kvaliteter som dol mangler og motsatt.

Om flere gjorde som Dorthe og var begge steder, ville det berike begge forumene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ja, det er flere på forumet som er bekymret for rekruteringen, så derfor ønsker vi oss flere medlemmer. Og siden så mange kommer fra dol, regner vi med at det mange her som savner de som er borte.

Du vil ikke gjøre et nytt forsøk da, togli? Vi er mange som savner deg, og gjerne skulle sett bilde av deg.

Oh, nå ble jeg smigra ;)

Kan jo tenkes at jeg stikker innom igjen hvis jeg gidder å "melde meg inn" på nytt. Titta innom for noen uker siden, men da var jeg "utestengt" og gadd ikke styre med å melde meg inn på nytt... Kan hende jeg prøver igjen når jeg kommer hjem fra ferie:)

Men du...hvorfor kommer ikke dere tilbake til DOL da? Nå synes jeg DOL er akkurat som i "gamle dager" :)

Kan jo være begge stedene på en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hohoho!

Joda, jeg er jævlig skummel.

Ikke alle som tør å komme under min vrede. *buuh!*

Nei, det er ikke det. Men siden du er så jævlig modig, hvorfor forteller du ikke hvilket nick du brukte på dol før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, nå ble jeg smigra ;)

Kan jo tenkes at jeg stikker innom igjen hvis jeg gidder å "melde meg inn" på nytt. Titta innom for noen uker siden, men da var jeg "utestengt" og gadd ikke styre med å melde meg inn på nytt... Kan hende jeg prøver igjen når jeg kommer hjem fra ferie:)

Men du...hvorfor kommer ikke dere tilbake til DOL da? Nå synes jeg DOL er akkurat som i "gamle dager" :)

Kan jo være begge stedene på en gang;)

Jeg er faktisk helt enig med deg, jeg skrev akkurat det til mij lenger oppe før jeg så svaret ditt :-)

Om flere var begge steder, så ville det berike begge forumene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dol har blitt bra igjen teknisk, enig i det. Men det mangler det som gjør Avkroken så bra, nemlig at folk er villige til å gi av seg selv og legge ut bilder og videosnutter. Den største mangelen til Avkroken er at det ikke har en "svar til meg" funksjon. Så Avkroken er slett ikke perfekt, men den har kvaliteter som dol mangler og motsatt.

Om flere gjorde som Dorthe og var begge steder, ville det berike begge forumene.

Du er veldig opptatt av det med bilder.... hvorfor? Har du spesiell interesse av dette?

Troll har som oftest det nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den opprinnelige mcbabe

Nei, det er ikke det. Men siden du er så jævlig modig, hvorfor forteller du ikke hvilket nick du brukte på dol før?

Hvorfor forteller du ikke hvilket nick du har på Avkroken?

Se det tør du ikke si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det. Men siden du er så jævlig modig, hvorfor forteller du ikke hvilket nick du brukte på dol før?

Hah! Og det kommer fra feige dritten deg som ikke bruker ditt eget nick sjøl!?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den opprinnelige mcbabe

Du er veldig opptatt av det med bilder.... hvorfor? Har du spesiell interesse av dette?

Troll har som oftest det nemlig.

Der traff du spikeren på hodet, Hatsumomo.

Og jeg er ellers veldig enig i det du svarte Good Times i tråden over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! Hvor ble det av din humoristiske sans?

Du av alle burde ha selvironi nok til å innse at ikke hvem som helst orker å bli utsatt for deg. Den forrige klarte du jo å skremme bort fra Avkroken ikke sant? Og det var absolutt ingen tjent med, heller ikke du.

Hmm... jeg har to nick i huet nå når jeg tenker etter hvem som ble "skremt bort " fra dol...

Skal jeg oute de her? *Smiler søtt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Du er lettere å kjenne igjen enn kolera

Om du synes Avkroken er så koselig, hvorfor er du ikke der mer da, U...............................?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig opptatt av det med bilder.... hvorfor? Har du spesiell interesse av dette?

Troll har som oftest det nemlig.

Ja, jeg er veldig opptatt av bilder. Å se de man snakker med gir et helt annet inntrykk, da føler man at man kjenner dem mye raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dol har blitt bra igjen teknisk, enig i det. Men det mangler det som gjør Avkroken så bra, nemlig at folk er villige til å gi av seg selv og legge ut bilder og videosnutter. Den største mangelen til Avkroken er at det ikke har en "svar til meg" funksjon. Så Avkroken er slett ikke perfekt, men den har kvaliteter som dol mangler og motsatt.

Om flere gjorde som Dorthe og var begge steder, ville det berike begge forumene.

Døh... jeg er også begge steder, selv om henger mest her fordi jeg i likhet med mij synes oppsettet på Avrkoken er slitsomt. Jeg savner også en "svar til meg"-funksjon der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et pluss fordi de bare har et nick, ikke både et privat nick og et webbisnick slik som på dol. Så da vet vi at det er en webbis vi diskuterer med, det er ikke noe hemmelighetskremmeri.

Hvem er webbiser på dol da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, vi HAR fått det med oss nå. Jeg var inne og tittet for et par måneder siden. Og det var ikke mer enn litt over halvparten som hadde bilde av seg i avateren.

Jeg ble kastet ut igjen bare fordi jeg ikke lagde innlegg. Hva er det for noe? Når dere reklamerer med bilder og videoer, så får dere tåle at vi kommer inn for å ta en titt.

Det er vel ikke så morsomt å vite at folk man ikke aner noe om sitter og glor på private bilder uten å bidra noe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh... jeg er også begge steder, selv om henger mest her fordi jeg i likhet med mij synes oppsettet på Avrkoken er slitsomt. Jeg savner også en "svar til meg"-funksjon der. :-)

Sorry, det er sikkert mange flere som er begge steder enn jeg har oversikt over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den opprinnelige mcbabe

Nei, det er ikke det. Men siden du er så jævlig modig, hvorfor forteller du ikke hvilket nick du brukte på dol før?

Som sagt, du tør ikke si hvem du er på Avkroken.

Nå er du blitt taus. Vips vekk.

hoho du grubler kanskje på ditt neste trekk.

Jeg venter i lattermild spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...