Gå til innhold

Kom og besøk forumet Avkroken!


MCBabe

Anbefalte innlegg

Hvem er webbiser på dol da?

Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at de har fortalt at webbisene også har private nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • MCBabe

    19

  • Dorthe

    9

  • Sofline

    9

  • pekkaline

    4

Mest aktive i denne tråden

Som sagt, du tør ikke si hvem du er på Avkroken.

Nå er du blitt taus. Vips vekk.

hoho du grubler kanskje på ditt neste trekk.

Jeg venter i lattermild spenning.

Mitt neste trekk?

Mitt ønske er å rekrutere flere dolere til Avkroken. Og bidraget var å starte denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Jeg vet bare at de har fortalt at webbisene også har private nick.

Hvem har fortalt det? Er det ikke bare et rykte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har fortalt det? Er det ikke bare et rykte?

Jeg mener å huske at det var webbisene selv som skrev det. Men det er ingen stor sak. Jeg har trodd at webbisene på dol har privat nick også, mens på Avkroken vet alle hvem some er webbiser. Så der blir det ingen rykter om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså du. Kjære all verden, hvor mange ganger skal det bli diskusjon pga disse to forumene? Jeg blir matt.... Dol er dol og avkroken er avkroken. Begge forumene er ok, men det å legge ut frelse tråder synes jeg lite om fordi det da vil se ut som at det er krangel mellom forumene, og det er ukoselig. De som er på dol liker kanskje å være helt anonyme, mens på avkroken blir man mere "avslørt" og man snakker rett fra levra fordi man anser brukerene som venner på en spesiell måte. Og det er helt greit, men jeg tviler på at jeg legger ut bilde...... Jeg foreslår at forumene ikke settes opp mot hverandre på denne måten.

Det kan virke som at avkrokeren trenger en "utblåsning", og at da er dol greit??? Ser du den biten? For du visste vel at det ble en slik tråd?

Og så er det alltid sånn at "noen liker mora og noen liker datteren" Fint du trives, jeg trives med begge, uten mix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså du. Kjære all verden, hvor mange ganger skal det bli diskusjon pga disse to forumene? Jeg blir matt.... Dol er dol og avkroken er avkroken. Begge forumene er ok, men det å legge ut frelse tråder synes jeg lite om fordi det da vil se ut som at det er krangel mellom forumene, og det er ukoselig. De som er på dol liker kanskje å være helt anonyme, mens på avkroken blir man mere "avslørt" og man snakker rett fra levra fordi man anser brukerene som venner på en spesiell måte. Og det er helt greit, men jeg tviler på at jeg legger ut bilde...... Jeg foreslår at forumene ikke settes opp mot hverandre på denne måten.

Det kan virke som at avkrokeren trenger en "utblåsning", og at da er dol greit??? Ser du den biten? For du visste vel at det ble en slik tråd?

Og så er det alltid sånn at "noen liker mora og noen liker datteren" Fint du trives, jeg trives med begge, uten mix.

Men nå ligger avkroken ned så da hopper jeg inn her igjen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså du. Kjære all verden, hvor mange ganger skal det bli diskusjon pga disse to forumene? Jeg blir matt.... Dol er dol og avkroken er avkroken. Begge forumene er ok, men det å legge ut frelse tråder synes jeg lite om fordi det da vil se ut som at det er krangel mellom forumene, og det er ukoselig. De som er på dol liker kanskje å være helt anonyme, mens på avkroken blir man mere "avslørt" og man snakker rett fra levra fordi man anser brukerene som venner på en spesiell måte. Og det er helt greit, men jeg tviler på at jeg legger ut bilde...... Jeg foreslår at forumene ikke settes opp mot hverandre på denne måten.

Det kan virke som at avkrokeren trenger en "utblåsning", og at da er dol greit??? Ser du den biten? For du visste vel at det ble en slik tråd?

Og så er det alltid sånn at "noen liker mora og noen liker datteren" Fint du trives, jeg trives med begge, uten mix.

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså du. Kjære all verden, hvor mange ganger skal det bli diskusjon pga disse to forumene? Jeg blir matt.... Dol er dol og avkroken er avkroken. Begge forumene er ok, men det å legge ut frelse tråder synes jeg lite om fordi det da vil se ut som at det er krangel mellom forumene, og det er ukoselig. De som er på dol liker kanskje å være helt anonyme, mens på avkroken blir man mere "avslørt" og man snakker rett fra levra fordi man anser brukerene som venner på en spesiell måte. Og det er helt greit, men jeg tviler på at jeg legger ut bilde...... Jeg foreslår at forumene ikke settes opp mot hverandre på denne måten.

Det kan virke som at avkrokeren trenger en "utblåsning", og at da er dol greit??? Ser du den biten? For du visste vel at det ble en slik tråd?

Og så er det alltid sånn at "noen liker mora og noen liker datteren" Fint du trives, jeg trives med begge, uten mix.

Jeg trives også med begge :-)

Så målet mitt er bare å få flere fra dol til å være begge steder, siden det virker som om mange på Avkroken har nok med å være et sted.

Jeg syns bilder er det største plusset med Avkroken, og "svar til meg" funksjonen det beste med dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen?? Hva er det som foregår egentlig?

Hehe, de svenskene går jo amok hvis noen banner. Neida, ser ut som samme feil som sist, får opp en errormelding og da ligger sikkert hele egetforum ned.

Venninna mi i Sverige påstår at strømmen og telefonen blir borte hver gang det er dårlig vær der fordi de har så dårlig nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de svenskene går jo amok hvis noen banner. Neida, ser ut som samme feil som sist, får opp en errormelding og da ligger sikkert hele egetforum ned.

Venninna mi i Sverige påstår at strømmen og telefonen blir borte hver gang det er dårlig vær der fordi de har så dårlig nett.

ok, da vil vel nettet/forumet ligge nede noen dager. Storm og store nedbørsmengder er visst på vei til sverige.... Jeg fikk en følelse av at forumet ikke takler nye innlogginger. Har forumet en som heter line som kallanavn? Nr 184 tror jeg det stod....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da vil vel nettet/forumet ligge nede noen dager. Storm og store nedbørsmengder er visst på vei til sverige.... Jeg fikk en følelse av at forumet ikke takler nye innlogginger. Har forumet en som heter line som kallanavn? Nr 184 tror jeg det stod....

Nei, tror ikke det. Det var flere som ville inn i dag men ingen svarte når webbis spurte og jeg lurer på om et av navnene lignet. Men det er ikke så mange som 184 medlemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, tror ikke det. Det var flere som ville inn i dag men ingen svarte når webbis spurte og jeg lurer på om et av navnene lignet. Men det er ikke så mange som 184 medlemmer

Nei...tallet er vel krympet når man slettet passive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har fortalt det? Er det ikke bare et rykte?

Det er nok ikke bare et rykte, det er noe webbisene selv har bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke bare et rykte, det er noe webbisene selv har bekreftet.

OK. Så begynner man jo å lure på hvem det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Så begynner man jo å lure på hvem det er...

Ja, akkurat, det er jo det man gjør.

Man kan sitte her og diskutere både sex og andre ting her inne som de er med på, så i neste omgang er det webbiser som har tilgang til det meste og kan sensurer innleggene og svare både som webbiser og privat personer i samme tråd.

Det siste sier de ikke foregår, men det tror jeg faktisk ikke noe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat, det er jo det man gjør.

Man kan sitte her og diskutere både sex og andre ting her inne som de er med på, så i neste omgang er det webbiser som har tilgang til det meste og kan sensurer innleggene og svare både som webbiser og privat personer i samme tråd.

Det siste sier de ikke foregår, men det tror jeg faktisk ikke noe på.

Det tviler jeg også på. Det er jo neppe sagt når en tråd starter hvorvidt den utvikler så webmaster bør/vil svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

ok, da vil vel nettet/forumet ligge nede noen dager. Storm og store nedbørsmengder er visst på vei til sverige.... Jeg fikk en følelse av at forumet ikke takler nye innlogginger. Har forumet en som heter line som kallanavn? Nr 184 tror jeg det stod....

Det var en Line, ja. Tror kanskje hun er slettet, hun var ikke aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...