Gå til innhold

Kom og besøk forumet Avkroken!


MCBabe

Anbefalte innlegg

Ja, akkurat, det er jo det man gjør.

Man kan sitte her og diskutere både sex og andre ting her inne som de er med på, så i neste omgang er det webbiser som har tilgang til det meste og kan sensurer innleggene og svare både som webbiser og privat personer i samme tråd.

Det siste sier de ikke foregår, men det tror jeg faktisk ikke noe på.

Godt å høre at det er andre som mistenker det samme som meg. Det er litt trasig når man ikke vet om sånt er rykter eller fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • MCBabe

    19

  • Dorthe

    9

  • Sofline

    9

  • pekkaline

    4

Mest aktive i denne tråden

ok, da vil vel nettet/forumet ligge nede noen dager. Storm og store nedbørsmengder er visst på vei til sverige.... Jeg fikk en følelse av at forumet ikke takler nye innlogginger. Har forumet en som heter line som kallanavn? Nr 184 tror jeg det stod....

Hvis du tenker på "Line" + et tall i feilmeldingen, så betyr det at det henvises til linje nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Så begynner man jo å lure på hvem det er...

Jeg har en følelse av at frosken er en av webbisene. Men jeg vet ingenting. Man burde sikkert ikke spekulere i slike ting, eller hvorfor ikke, egentlig?

Nåja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at frosken er en av webbisene. Men jeg vet ingenting. Man burde sikkert ikke spekulere i slike ting, eller hvorfor ikke, egentlig?

Nåja.

Fler som har sagt det. Om frosken, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

delphina1365380402

Nei takk, orker ikke det oppsettet. Veldig slitsomt å bruke, så jeg holder meg nok til de fora jeg ellers vanker i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at frosken er en av webbisene. Men jeg vet ingenting. Man burde sikkert ikke spekulere i slike ting, eller hvorfor ikke, egentlig?

Nåja.

Nå blir jeg selvsagt mistenksom selv. Ellers har jeg inntrykket av at frosken er ganske diplomatisk, så hun vil jo ikke være den verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...