Gå til innhold

Tror dere Gro har dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det veldig viktig for deg å finne ut av det??

Gjest @ppel
Skrevet

er det veldig viktig for deg å finne ut av det??

Nå gadd ikke jeg lese linken, men det er jo litt artig å spekulere i hva kjente folk 'feiler' da. Det spekuleres jo i om Bill Gates feks har Asperger. Ofte er det jo nettopp pga sine sætrekk at folk blir verdenskjente. Hadde de vært helt som oss 'vanlige' hadde de holdt på med sine kjedelige 9-4-jobber. Har blant annet lest at mange toppsjefer lider av personlighetsforstyrrelser, noe som kan være en nødvendighet i jobben, det gjør dem mindre sårbare feks, men som er til stor plage for dem de bor sammen med. Synes slikt er litt artig jeg! Det er menneskelig å fabulere litt om slike ting, sammenligne seg med andre, enten de er kjente eller ikke kjente.

Gjest Blomsterbarnet
Skrevet

Nå gadd ikke jeg lese linken, men det er jo litt artig å spekulere i hva kjente folk 'feiler' da. Det spekuleres jo i om Bill Gates feks har Asperger. Ofte er det jo nettopp pga sine sætrekk at folk blir verdenskjente. Hadde de vært helt som oss 'vanlige' hadde de holdt på med sine kjedelige 9-4-jobber. Har blant annet lest at mange toppsjefer lider av personlighetsforstyrrelser, noe som kan være en nødvendighet i jobben, det gjør dem mindre sårbare feks, men som er til stor plage for dem de bor sammen med. Synes slikt er litt artig jeg! Det er menneskelig å fabulere litt om slike ting, sammenligne seg med andre, enten de er kjente eller ikke kjente.

Nå finnes det veldig mange ulike personlighetsforstyrrelser. Noen av dem gjør at man riktignok er mindre sårbar, som feks antisosial pf. Andre som har pf er derimot ekstremt sårbare, og det er et tegn ved selve personlighetsforstyrrelsen.

Tenkte jeg bare skulle rette litt opp i uvitenheten din :-)

Gjest @ppel
Skrevet

Nå finnes det veldig mange ulike personlighetsforstyrrelser. Noen av dem gjør at man riktignok er mindre sårbar, som feks antisosial pf. Andre som har pf er derimot ekstremt sårbare, og det er et tegn ved selve personlighetsforstyrrelsen.

Tenkte jeg bare skulle rette litt opp i uvitenheten din :-)

Jeg visste det, men nå var det jo snakk om de som ikke var sårbare, og som nyttiggjorde seg det i jobben. Til glede for sjefer og aksjeeiere, men sikkert til fortvilelse for de som ble sablet ned på veien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...