Gå til innhold

Større muskler på 2 mnd.?

Gjest ItsJustMe

Anbefalte innlegg

Gjest ItsJustMe

er det håp om å få merkbart større muskler på arm/overkropp på 2 måneder,?

Bør jeg bynne med protein tilskudd.?

Trener 3 ganger i uka (45 min.)

mandag : bryst,mave,armer

Onsdag : skuldrer,rygg

Fredag : Føtter,mage,armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er mulig hvis du går inn for det, trener som en helt og spiser deretter!. Og spessielt hvis du ikke har trent så lenge fra før, og kostholdet kanskje ikke er helt optimalt fra før av.

Et økt protein/kalori inntak er som regel nøkkelen til fremgang, så tilskudd KAN være greit hvis du føler du ikke får i deg nok fra før. Veier du under 90kg skal det fint kunne gå an å få i seg nok ved vanlig kosthold.

- Trener 3 ganger i uka (45 min.) mandag : bryst,mave,armer Onsdag : skuldrer,rygg Fredag : Føtter,mage,armer.

Mandag: Bryst,triceps\

Onsdag: Rygg, biceps\

Fredag: Skuldre, bein, mage

Mandag: Bryst, Bein\

Fredag: Skuldre,triceps, mage

Mandag: Bryst\

Tirsdag:Rygg\

Onsdag: Fri\

Torsdag:Triceps, Skuldre\

Fredag: Biceps, Bein

Anbefaler 4 dagers splitten, men en av de 3 dagers splittene jeg har satt opp er også greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ItsJustMe

Ja, det er mulig hvis du går inn for det, trener som en helt og spiser deretter!. Og spessielt hvis du ikke har trent så lenge fra før, og kostholdet kanskje ikke er helt optimalt fra før av.

Et økt protein/kalori inntak er som regel nøkkelen til fremgang, så tilskudd KAN være greit hvis du føler du ikke får i deg nok fra før. Veier du under 90kg skal det fint kunne gå an å få i seg nok ved vanlig kosthold.

- Trener 3 ganger i uka (45 min.) mandag : bryst,mave,armer Onsdag : skuldrer,rygg Fredag : Føtter,mage,armer.

Mandag: Bryst,triceps\

Fredag: Skuldre, bein, mage

Mandag: Bryst, Bein\

Fredag: Skuldre,triceps, mage

Mandag: Bryst\

Tirsdag:Rygg\

Onsdag: Fri\

Torsdag:Triceps, Skuldre\

Fredag: Biceps, Bein

Anbefaler 4 dagers splitten, men en av de 3 dagers splittene jeg har satt opp er også greie.

Jeg er bare litt bekymret for å få sideflesk (har antydninger)og miste muligheten for sixpack hvis jeg bare begynner å spise uhemmet.

Er bare 60 kg og 170 lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare litt bekymret for å få sideflesk (har antydninger)og miste muligheten for sixpack hvis jeg bare begynner å spise uhemmet.

Kan bli vanskelig å holde på sixpacken like bra hvis du skal bygge maksimalt med muskler(ihverfall for de fleste).

Men ved å sette opp kostholdet riktig trenger det ikke å gå helt skejs. Lite karbs seint på kvelden osv.

Jeg har erfart de siste 7 ukene å gå opp 9 kg og att på til gå ned i fettprosent.

(bruker ctreatin, så noe vann så klart).

Har ikke tid til å skrive noe mer om det nå, skal på jobb skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Hvor mye løfter du i forskjellige øvelser, benk osv?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...