Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe som tiltaler meg i hverfall......

Ikke kjekk, synes jeg...

Skrevet

Oh yes! :-) Freddie kan til og med lokke en sportshater som meg til å benke meg foran tv´n. Hot, hot, hot, men de homoryktene ødelegger jo litt da.

Skrevet

Oh yes! :-) Freddie kan til og med lokke en sportshater som meg til å benke meg foran tv´n. Hot, hot, hot, men de homoryktene ødelegger jo litt da.

Han har veldlig bra kropp da. Flink å reklamere for undertøy eh. Liker ikke helt ansiktet hans. Men hvis han spør meg pent så hadde jeg kanskje blitt med på date : P bare kanskje

Skrevet

De få gangene jeg ser på fotball er det ikke for at spillerne er kjekke.

Gjest liljana
Skrevet

For glatt spør du meg.Må være litt"rufsete"hvis jeg skal synes at noen er kjekk:)

Skrevet

Ikke min type rent utseendemessig, men bevares - han kan jo være en kjernekar for alt jeg vet. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...