Sofline Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Ja, det er jo det jeg sier - skjønner ikke pointet med å ha banan i _tillegg_. Da misforstod jeg. :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Hvis de tåler marsipan tåler de vel nøtter generelt? Altså...marsipan er jo ikke noe for nøtteallergikere... Men: ikke alle liker most banan... Vaniljekrem og jordbær er godt i kake Mener å huske at valnøtter er verstingen for de fleste nøtte-allergikere. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Synes det passer godt med litt friskt syltetøy inne i marsipankake...enten friskrørt syltetøy med forholdsvis lite sukker,- eller skogsbærblanding fra fryseren + sukker. Og så fersken/nektarinskiver (helst ferske)... 0 Siter
Gjest kvinne 46 Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Litt av en kake! :-) Ja, viss eg hadde brukt alt i same kaka så :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Ja, viss eg hadde brukt alt i same kaka så :-) OK... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.