Gå til innhold

270 000 i årslønn!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest litt oppgitt nå
Skrevet

Jeg vurderer å si opp jobben min, det er en type produksjonsjobb i grafisk industri. Jeg tjener ca. 340 000 i året. Jeg mistrives sterkt der og tror ikke jeg ønsker å fortsette, har jobbet der i 10 år. Jeg er begynnelsen av 40-årene. Nå kikker jeg litt etter andre jobber innen produksjon og ser at lønna ligger på 270 000 i året, det synes jeg er sinnsykt dårlig. Tariffen er 139 kr timen. Jeg har ikke fagbrev eller noen spesiell utdannning, men er dette lønna en må ta til takke med? Noen som har mer erfaring med dette en meg?

Gjest Mimime
Skrevet

Så lenge du ikke har noen utdannelse, kan du nok ikke vente noe mer, nei.

Jeg er nyutdannet innen media, og har en startlønn på 300000. Men da har jeg gått tre år på høyskole da.

Gjest litt oppgitt nå
Skrevet

Så lenge du ikke har noen utdannelse, kan du nok ikke vente noe mer, nei.

Jeg er nyutdannet innen media, og har en startlønn på 300000. Men da har jeg gått tre år på høyskole da.

Ja, jeg skjønner at jeg ikke stiller strekt. Det jeg ikke helt fatter er at jeg har 340 000 der jeg jobber nå. Er virkelig forskjellene så store i private firmaer? Men jeg blir ikke der bare på grunn av lønn!

Gjest plikta
Skrevet

Jeg er også nyutdannet med 3 års høgskole. Får ikke mer enn toppen 320.000 kr i lønn, men begynnerlønn er 281.000 kr. Synes vel ikke du har så mye å klage på uten utdanning da.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Ja, jeg skjønner at jeg ikke stiller strekt. Det jeg ikke helt fatter er at jeg har 340 000 der jeg jobber nå. Er virkelig forskjellene så store i private firmaer? Men jeg blir ikke der bare på grunn av lønn!

ja, det er store lønnsforkjeller i det private

Skrevet