Gå til innhold

Hvor mye tjener du?


Gjest Anonymina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sofline

    9

  • Dorthe

    3

  • nick

    3

  • Åsemor

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Anonymina

Da bor du dyrt!

Vi betaler 5300 i lån tilsammen på enebolig og ny bil!!

Da kan en lure på hva slags enebolig og bil dere har.

Beløpene jeg refererte til gjelder en leilighet til en million, og det skal vanskelig gjøres å finne noe til særlig under millionen i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer meg såvidt ja, har leilighet, bil (med dyr forsikring og som sluker bensin), studielån osv.. Det er dyrt å være singel i Norge i dag.

Nå har jeg lest gjennom hele tråden, og det er påfallende mange av kvinnene som uten å blir spurt om det også oppgir hvor mye mannen tjener. Pussig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sofia77

Men du må huske at de betaler ofte ikke skatt :-)

Jo, taxisjåfører betaler da skatt. Han jeg kjenner jobber i alle fall ikke svart.

Men han kjører en del i helger og sånn, da får de tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym for anledningen

6 åring høgskoleutdannelse, 10 års erfaring, tjener 350 000 kroner i halvprivat sektor. Alt for dårlig, men trives med jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler 8000 i mnd på leilighet, 2500 i mnd billån, bensin har jeg aldri regnet på, men det er mye, har en v6`er og den bruker mye, kjører mye og. Utrolig mye andre utgifter, mat, klær osv.. Er alltid blakk ukene før lønn, og jeg sløser ikke...

Hvor mye tjener du netto da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan en lure på hva slags enebolig og bil dere har.

Beløpene jeg refererte til gjelder en leilighet til en million, og det skal vanskelig gjøres å finne noe til særlig under millionen i Oslo.

Selv om hele millionen er lånt har jeg vanskelig med å se hvordan den kan koste 12 000 kr i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Da kan en lure på hva slags enebolig og bil dere har.

Beløpene jeg refererte til gjelder en leilighet til en million, og det skal vanskelig gjøres å finne noe til særlig under millionen i Oslo.

Det stemmer jo overhodet ikke. Har dere lånt 1 mill. til 7 % rente så må dere ut med ca. 5300 kroner i måneden, da er ikke rentefordelen tatt med. Da betaler dere nesten 7000 kroner i avdrag. Det trenger man jo ikke å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymina

Selv om hele millionen er lånt har jeg vanskelig med å se hvordan den kan koste 12 000 kr i måneden.

Elementær matematikk:

Et lån på 1000000 gir ca. 55000 i året i renter og 50000 i avdrag (første året). Dette gir 8750 i måneden. I tillegg kommer såkalt husleie, TV og strøm - veien er ikke lang til 12000.

Riktignok får man noe lavere skatt, dvs. 15400 lavere skatt pr. år ved et slikt lån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymina

Det stemmer jo overhodet ikke. Har dere lånt 1 mill. til 7 % rente så må dere ut med ca. 5300 kroner i måneden, da er ikke rentefordelen tatt med. Da betaler dere nesten 7000 kroner i avdrag. Det trenger man jo ikke å gjøre.

Ved nevnte rente blir det 5833 i renter i måneden, se forøvrig regnestykket mitt nedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elementær matematikk:

Et lån på 1000000 gir ca. 55000 i året i renter og 50000 i avdrag (første året). Dette gir 8750 i måneden. I tillegg kommer såkalt husleie, TV og strøm - veien er ikke lang til 12000.

Riktignok får man noe lavere skatt, dvs. 15400 lavere skatt pr. år ved et slikt lån.

Veien er lang til 12000 kr der jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymina

Veien er lang til 12000 kr der jo...

Nå kverulerer du, husleien (kalles ofte det, selv på selveier) er som oftest over 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kverulerer du, husleien (kalles ofte det, selv på selveier) er som oftest over 2000.

Jeg kan ikke huske å ha sett noen eierleiligheter med så høy husleie, og jeg har sett på mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høyere her

Jeg kan ikke huske å ha sett noen eierleiligheter med så høy husleie, og jeg har sett på mange.

I nabolaget hos oss er faktisk husleien så høy som over 5000, og salgsprisen er gjerne 1.500000.

Dette er litt nord for oslo, og rekkehus. selveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I nabolaget hos oss er faktisk husleien så høy som over 5000, og salgsprisen er gjerne 1.500000.

Dette er litt nord for oslo, og rekkehus. selveier.

Hva i all verden går alle de pengene til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym arbeidstaker

Jeg har to års høyskoleutdannelse. Jeg tjener ca 220 000 i min 100% stilling, men jeg har en deltidsjobb i tillegg, og der tjener jeg 40 000. Jeg synes det er lite inntekt med tanke på at jeg har 200 000 i studielån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...