Gå til innhold

Hvor mye tjener du?


Gjest Anonymina

Anbefalte innlegg

Gjest anonym arbeidstaker

Årslønn i 100% stilling er omtrent 250 000 kr tror jeg, men så jobber jeg bare 70% og nå har jeg svangerskapspermisjon og får bare 80% av det igjen.

Flaks at jeg er flink med penger, så vi lever fett allikevel. ;)

Akkurat! Jeg er flink til å spare og hver gang jeg kommer i banken så maser de om hvordan jeg bør forvalte dem, da føler jeg meg nesten rik :-) Men jeg sparer ikke så mye at jeg ikke lever, jeg sløser bare ikke. Jeg tror ikke man blir mer lykkelig av å handle på ROOM, enn på IKEA. Har ikke barn enda da, så det vil vel bli litt trangere, men jeg har jo endel i husleie, og så dukket det nettopp opp enda en regning på 4000 for studielånet, så da er det ikke bare bare med ei lusen inntekt som min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sofline

    9

  • Dorthe

    3

  • nick

    3

  • Åsemor

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest høyere her

Hva i all verden går alle de pengene til?

Vet jammen ikke hva de fellesutgiftene dekker, bor ikke i det området, men like ved. Det er flere slike områder her i nærheten hvor fellesutgiftene er så høye.

En av grunnene til at vi IKKE valgte nevnte område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

560 000 netto i året. Nå skal de øke lønna til 630 000, akkurat nå som jeg skal dra hjem. Hurra.

I tillegg har jeg gratis vann og strøm og betaler bare 2250 kr i husleie for en 200 kvm leilighet med pool og fitnessenter rett utenfor døra. Sol hele året.

Nå skal vi til Norge med 140 kvm, regn, sne og minus 20.

Fyttifan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

560 000 netto i året. Nå skal de øke lønna til 630 000, akkurat nå som jeg skal dra hjem. Hurra.

I tillegg har jeg gratis vann og strøm og betaler bare 2250 kr i husleie for en 200 kvm leilighet med pool og fitnessenter rett utenfor døra. Sol hele året.

Nå skal vi til Norge med 140 kvm, regn, sne og minus 20.

Fyttifan!

Innlegget over var postet anonymt, så lat som om dere ikke ser nicket.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget over var postet anonymt, så lat som om dere ikke ser nicket.

Takk.

Kan prøve å late som jeg ikke ser det, men det koster penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skyberta

Da kan en lure på hva slags enebolig og bil dere har.

Beløpene jeg refererte til gjelder en leilighet til en million, og det skal vanskelig gjøres å finne noe til særlig under millionen i Oslo.

Vi har enebolig verdt 1 mill og en bil til 270000.

Vi hadde masse ledig kreditt i boligen så nå står bilen inni huslånet og vi betaler 5300 pr måned i lån på bolig/bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget over var postet anonymt, så lat som om dere ikke ser nicket.

Takk.

Hva er adressen din så Cathlin og jeg kan drive med litt pengeutpressing ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så vanskelig å finne anonymt nick

bachlor grad, 2 års erfaring, 25 år, tjener 430 000 ca brutto.. singel, og klarer meg såvidt :)

Jeg klarer meg såvidt med 121 000 + barnetrygd og ingen mann. 2000 kr til medisiner, 6000 i boutgifter.

Skjønner ikke hva du snakker om som har 4 ganger mer enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden går alle de pengene til?

Veldig ofte går husleia i selveierleiigheter til vedlikeholdsfond, strømutgifter, heisutgifter så 5000 er ikke så unormalt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er adressen din så Cathlin og jeg kan drive med litt pengeutpressing ;o)

Gitt at jeg nå har gått fra å være millionær til å være millionær med negativt fortegn, så er jeg åpen for at vi alle møtes for litt utpressing i naturalytelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt at jeg nå har gått fra å være millionær til å være millionær med negativt fortegn, så er jeg åpen for at vi alle møtes for litt utpressing i naturalytelser.

Nja, jeg vet ikke jeg. Egentlig er jeg en holden dame som er verdt 4 mill, men siden det er i fast eiendom er det ikke mye til hjelp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...