Gå til innhold

Trist og sliten.

Anbefalte innlegg

Just little me

nå har min første ferieuke begynt og her sitter jeg og bare gråter.

Hadde gledet meg kjempemasse til å få tre ukers ferie fra jobb og nå allerede etter tre dager så vil jeg tilbake på jobb igjen. Klarer ikke dette, alle tankene og minnene kommer tilbake.

savner terapeuten min også. det er tre uker til jeg møter henne igjen. jeg synes det er litt skummelt å savne henne, er redd for å bli for avhengig av henne. gruer meg skikkelig til den dagen det ikke blir flere samtaler.

har holdt meg borte fra narkotika i en måned nå, tenkte jeg skulle ha en rusfri sommer. tror ikke jeg klarer å holde meg borte fra det. vil bare slippe alle disse tankene og tårene, er så sliten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281524-trist-og-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hørtes ikke bra ut!

Du kan ikke få lov å jobbe da? Det er jo ikke alle som har godt av å ha ferie... Og ettersom det "bare" er en mnd siden du sluttet med stoff, er det stor mulighet at det beste for deg akkurat nå er å ha noe å gå til hver dag.. Lettere å holde seg på matta da, kanskje?

Du har ingen du kan ta dette opp med da? Noen som kan hjelpe deg litt akkurat nå? Noen du kan være sammen med?

Skjønner at du syntes det er fryktelig akkurat nå, men å ta stoff igjen er absolutt INGEN løsning!! tenk på hvor bra du vil ha det når du kommer deg igjennom denne vonde perioden!

Dette klarer du uten stoff!

Sender deg store, varme klemmer jeg...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281524-trist-og-sliten/#findComment-2264895
Del på andre sider

Just little me

Dette hørtes ikke bra ut!

Du kan ikke få lov å jobbe da? Det er jo ikke alle som har godt av å ha ferie... Og ettersom det "bare" er en mnd siden du sluttet med stoff, er det stor mulighet at det beste for deg akkurat nå er å ha noe å gå til hver dag.. Lettere å holde seg på matta da, kanskje?

Du har ingen du kan ta dette opp med da? Noen som kan hjelpe deg litt akkurat nå? Noen du kan være sammen med?

Skjønner at du syntes det er fryktelig akkurat nå, men å ta stoff igjen er absolutt INGEN løsning!! tenk på hvor bra du vil ha det når du kommer deg igjennom denne vonde perioden!

Dette klarer du uten stoff!

Sender deg store, varme klemmer jeg...:-)

prøver å finne på ting, trene, se film med venner, spille nintendo wii, rydde hus og slike ting, men når jeg setter meg ned for å slappe litt av kommer de vonde tankene tilbake.

Får helt sikkert lov til å komme tilbake på jobb, men tror jeg har godt av å ha litt ferie, lade opp kroppen litt. Har en ganske fysisk krevende jobb så er alltid veldig sliten når helgen kommer.

Har som mål å holde meg unna stoff fram til jeg skal møte terapeuten min igjen, eller har som mål å slutte helt, men jeg vet det blir enklere når jeg møter henne igjen. Det er bare så lenge igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/281524-trist-og-sliten/#findComment-2265439
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...