Gå til innhold

Er så utrolig værsjuk :-(

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

11

• Babette

5

• Katt-ja

2

• mbf

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust
Skrevet

Jeg begynner å kjenne det her også, det regner jo hver bidige dag. Det var faktisk litt sol i ettermiddag, så da grillet vi.

Det er mer regn i vente:

http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/radar.html

Ja, vet det :-(

Men det ser sånn tålig ut på søndag. Da skal vi besøke noen venner på ei hytte. Bade, SOLE oss, grille osv.

Håper i alle fall på oppholdsvær................

Skrevet

Høres flott ut. Jeg har vært usedvanlig sur i dag, og surmulet fordi han overhodet ikke er interessert i å reise til varmere strøk. Han liker ikke å sole seg og bade, men en kan jo gjøre andre ting og (selv om jeg elsker å sole meg og bade.....).

Blir også litt irritert på at han kikker på internett etter ny bil, og da flagrer titusenlappene vanvittlig fort oppe i hodet hans.... Jeg har lyst på ferie - MED SOL!!!!!

Da får du gjøre som jeg har planer om neste sommer. Jeg tar meg med hele ungeflokken til syden, så får han sitte her hjemme med flyskrekken sin ;) Jeg sa at det blir veldig fint for han å nyte stillheten i huset noen dager, men der var han ikke enig. Han sa han kommer til å savne oss veldig og at det blir trasig å komme hjem til et tomt hus. Jeg håper han blir med likevel ;)

Gjest prust
Skrevet

Da får du gjøre som jeg har planer om neste sommer. Jeg tar meg med hele ungeflokken til syden, så får han sitte her hjemme med flyskrekken sin ;) Jeg sa at det blir veldig fint for han å nyte stillheten i huset noen dager, men der var han ikke enig. Han sa han kommer til å savne oss veldig og at det blir trasig å komme hjem til et tomt hus. Jeg håper han blir med likevel ;)

Skal du det altså? Ta med alle fire?

Kanskje vi kan slå oss sammen?

mariaflyfly
Skrevet

WOW! Hvor stor er ungeflokken? *imponert*

mariaflyfly
Skrevet

For en utrolig god idé! La oss lage en "dolmammaer på tur med ungene til syden"-tur! :D

Skrevet

Ja, vet det :-(

Men det ser sånn tålig ut på søndag. Da skal vi besøke noen venner på ei hytte. Bade, SOLE oss, grille osv.

Håper i alle fall på oppholdsvær................

Noen solglimt er det jo av og til, så får krysse fingrene for dere da :) Jeg hørte noen værprognoser. Det er sjanser for bra vær fra 3. august, men disse langtidsvarslene er visst noe usikre.

Gjest prust
Skrevet

For en utrolig god idé! La oss lage en "dolmammaer på tur med ungene til syden"-tur! :D

Jeg er med!

Gjest annlovinda
Skrevet

Det hadde vært noe.

Samboeren min har heller ikke noe særlig lyst til tur til syden. Han liker seg best på fjellet, også jeg som elsker sjøen da...

Skal han til syden skal han iallefall oppleve noe sier han, og da blir det farte rundt i bil fra sted til sted, og det er ikke det jeg er mest interessert i. Jeg vil sole meg og bade.

Skrevet

Du må gjerne slå følge :) Jeg skal reise med min mor, stefar og en tanteunge. Jeg vet ikke om jeg hadde våget å reise som eneste voksne.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er med!

Hadde jeg ikke skullet til Italia neste uke, hadde jeg pokker ta meg vært med jeg også! Seriøst! ;)

mariaflyfly
Skrevet

Det hadde vært noe.

Samboeren min har heller ikke noe særlig lyst til tur til syden. Han liker seg best på fjellet, også jeg som elsker sjøen da...

Skal han til syden skal han iallefall oppleve noe sier han, og da blir det farte rundt i bil fra sted til sted, og det er ikke det jeg er mest interessert i. Jeg vil sole meg og bade.

Neste år? Eller kanskje høstferien? ;)

Gjest prust
Skrevet

Det hadde vært noe.

Sånn er det her også - bare at mannen min ikke har kommet til stadiet "hvis vi reiser...."

Hvor gamle er dine barn? Mine er 3, 6 og 8.

Skrevet

WOW! Hvor stor er ungeflokken? *imponert*

Jeg har 4 unger, men jeg blir ikke den eneste voksne på turen, da hadde jeg anket på det :) Ikke pga alle ungene, men meg og språk alene i utlandet er kanskje ikke den beste kombinasjonen.

Gjest annlovinda
Skrevet

Med den sommeren vi har nå, så høres høstferien glimrende ut. Min bleke kropp trenger sol og varme.

Gjest prust
Skrevet

Høstferien hadde jo vært utrolig deilig.... Kanskje mer reelt i april/mars eller neste høst?

Gjest annlovinda
Skrevet

Sånn er det her også - bare at mannen min ikke har kommet til stadiet "hvis vi reiser...."

Hvor gamle er dine barn? Mine er 3, 6 og 8.

Jeg har en på 6 og en på 17. Men hun på 17 er nok ferdig med ferie med oss. :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har 4 unger, men jeg blir ikke den eneste voksne på turen, da hadde jeg anket på det :) Ikke pga alle ungene, men meg og språk alene i utlandet er kanskje ikke den beste kombinasjonen.

Du får henge deg med på dolmammaferien! Jeg er en rev med lommeparløren! ;)

Gjest prust
Skrevet

Jeg har en på 6 og en på 17. Men hun på 17 er nok ferdig med ferie med oss. :)

Hvor bor du? Jeg bor i Kristiansand. Hadde vært så utrolig moro og gjort noe slikt!!!!

Gjest annlovinda
Skrevet

Hvor bor du? Jeg bor i Kristiansand. Hadde vært så utrolig moro og gjort noe slikt!!!!

Jeg bor i oslo.

Men skal til kristiansand neste uke jeg da, så da håper jeg på bedre vær. Vi skal i dyreparken et par dager iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...