Gå til innhold

Er så utrolig værsjuk :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk! :)) Jeg gleder meg fryktelig til den turen til Italia, asså! Endelig litt sol og varme... :D

Hadde med meg regnjakke til England for et par uker sida (men den er ekkel og klam!), og fullt regnutstyr til ungene. En av dagene var vi ute nesten hele dagen, og tro det eller ei - vi var de eneste som var kledd for drittværet. Det virkelig bøtta ned hele dagen, og resten av slekta mi fikk lange neser. ;)

Jeg kjenner ei som har bodd i England i flere år med mann og barn. Hun sa at der ble ungene jaget inn når det begynte å regne, også skole- og barnehagebarn. Det var visst ikke snakk om å få på seg klær for været.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

11

• Babette

5

• Katt-ja

2

• mbf

2

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Det hadde vært noe.

Samboeren min har heller ikke noe særlig lyst til tur til syden. Han liker seg best på fjellet, også jeg som elsker sjøen da...

Skal han til syden skal han iallefall oppleve noe sier han, og da blir det farte rundt i bil fra sted til sted, og det er ikke det jeg er mest interessert i. Jeg vil sole meg og bade.

Nå blei jeg faktisk så ivrig at jeg måtte sjekke ut hva noe sånt ville kosta. ;)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg kjenner ei som har bodd i England i flere år med mann og barn. Hun sa at der ble ungene jaget inn når det begynte å regne, også skole- og barnehagebarn. Det var visst ikke snakk om å få på seg klær for været.

Nei, det slo meg også da jeg var der. Skulle tro de hadde nok ræva vær til å kle på unga skikkelig når det regna! ;) Jeg syntes det var helt merkelig at ingen barn jeg så verken hade gummibukse eller støvler, bare aller nødigst en regnjakke. Rart.

Gjest annlovinda
Skrevet

Nå blei jeg faktisk så ivrig at jeg måtte sjekke ut hva noe sånt ville kosta. ;)

Og hvor mye kom du til da?

Åh, hvor det frister med en tur til varmere strøk.

mariaflyfly
Skrevet

Og hvor mye kom du til da?

Åh, hvor det frister med en tur til varmere strøk.

Kommer helt an på husene. Gå på Novasol.no og søk etter husnummer ITA112 og IVC101

I skolens høstferie kommer det på 8495,- og 9210,-

Flybilletter 4430,- for meg og mine to til Roma, over 12000,- til Venezia.

Hehe, men så aner jeg ingenting om temperaturen i Italia på den tida av året. Kanskje like greit å satse på pakketur til et eller annet sted. ;)

Gjest Liza i London
Skrevet

Og gjett om vi er det ogsaa!

Bor et stykke utenfor London, vannet naar foreloebig til knaerne- kanskje ferie i Norge er noe aa satse paa? :-) Resten av Europa har visst heteboelge?

* Vaat og sur som deg*

Skrevet

Ja, du snakker.....

Jeg har stått opp hver dag i lange tider nå til et skoddevær som ikke ligner noe, kunne ikke se de høye fjellene, skodda hang helt i sjøkanten. Kjente inni meg at hodet ble tyngre og tyngre for hver dag, depresjonen seg innover meg. Følte trang til å bare sove og sove.

I går dro vi til byen, og der skinte sola.Så fantastisk å spasere rundt omkring, høre turister med forskjellig språk, barn som flyr rundt og leker, iskremspisere og glade stemmer og latter....

Ja, jeg forstår godt at du synes det er en trist sommer. Vi får bare håpe august blir varm og deilig, pleier ofte være slik.

Gjest prust
Skrevet

Ja, du snakker.....

Jeg har stått opp hver dag i lange tider nå til et skoddevær som ikke ligner noe, kunne ikke se de høye fjellene, skodda hang helt i sjøkanten. Kjente inni meg at hodet ble tyngre og tyngre for hver dag, depresjonen seg innover meg. Følte trang til å bare sove og sove.

I går dro vi til byen, og der skinte sola.Så fantastisk å spasere rundt omkring, høre turister med forskjellig språk, barn som flyr rundt og leker, iskremspisere og glade stemmer og latter....

Ja, jeg forstår godt at du synes det er en trist sommer. Vi får bare håpe august blir varm og deilig, pleier ofte være slik.

Jada, sommeren er jo ikke over, men ferien min er snart over. Og det er så bittert at finværet skulle være her i juni, mens jeg jobbet, og så eventuelt i august, når jeg skal jobbe.......

Skrevet

Jada, sommeren er jo ikke over, men ferien min er snart over. Og det er så bittert at finværet skulle være her i juni, mens jeg jobbet, og så eventuelt i august, når jeg skal jobbe.......

Mens jeg har hatt ferie har jeg stort sett ikke gjort annet enn å sitte inne og gape mot rennende vinduer. Har vært noen ganger til byen.

Sørgelige greier dette.

Skrevet

Ta barna med og reis på sydenferie til høsten. Du kan vel dra selv om mannen ikke vil?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...