Gjest beautiful day Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Noen her som har erfaring med å klage overfor noe innen helsevesenet? Gikk til advokat, og han mente jeg burde kontakte pasientkadeforbundet. Likevel, føler jeg at dette ikke blir helt riktig måte å gjøre det på. Jeg søker ikke først og fremst etter en erstatning i form av penger, men heller å bare få uttrykt til noen hva som har foregått. Det gjelder ikke en enkelt ting, men er heller ganske innfløkt- og gjelder en alvorlig sykdom, og jeg mener pasienten har blitt neglisjert og behandlet uriktig. Hvordan går man fram for å klage? 0 Siter
ekte nick Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Fylkeslegen i det fylket du bor. Skriv en skriftlig klage (gjelder ikke bare klager på leger, også annet helspersonell). 0 Siter
Gjest mot strømmen Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Som Helmi skrev: Pasientombudet. Riktig vei å gå i dette tilfellet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.