Gjest hungrya Skrevet 26. mai 2001 Del Skrevet 26. mai 2001 hei!! jeg er ei jente på 24 år, jeg trener ca 4 ganger i uka,styrke og spinning! jeg har trent sånn ca et år nå.Jeg er 175 og veier 67 kg jeg spiser små og mange måltid og passer litt på hva jeg spiser, som GI o.l! i det siste har jeg blitt så sulten, jeg blir nesten sulten en time etter siste måltid, jeg spiser jo da for jeg vil ikke gå rundt å vere sulten! skyldes dette høyere forbrenning? nå syns jeg det blir vanskelig å vite hva jeg skal spise i forhold ti trening, for jeg vil hverken bli tynnere eller tjukkere! har fulgt kostholdsplan fra treningssenter..men man kan vel kanksje regne med at forbrenningen øker etter et år og man kan spise mer? håper på svar..det er så dyrt med ny plan:=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 27. mai 2001 Del Skrevet 27. mai 2001 Hei, du kan spise mer mat dersom sulten øker. Sulten viser at kroppens behov for mat er tilstede, og graden av sult- og hvor fort den kommer, viser også hvor mye mat du trenger. Muligens trener du mer nå enn før, eller har hatt en periode med mye stress og ting å holde på med. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.