Gå til innhold

Hva gjør jeg når hvitevaren vat skadet?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva er rett??
Skrevet

Kjøpte i dag nytt kjøl/frys fra Elkjøp. Fikk det hjem og slet for å få det på kjøkkenet (2 meters skap). Endelig. Pakket det ut og skapet var skadet 3 plasser, en kanske stygg skade. Prøvde å ringe Elkjøp, men ingen svar å få. De spurte om jeg skulle ha forsikring når jeg handlet, men takket nei. Håper denne skaden ikke har noe med forsikring å gjøre. Hva er best å gjøre? Var en hel jobb å få kjøleskapet dit det skulle. Har tatt bilder av skadene.

Skrevet

Reklamasjon. En vare skal være helt i orden når den leveres fra butikken. Dersom du har påført skaden selv i flyttinga har du ikke så mye du skulle sagt.

Kontakt Elkjøp igjen og reklamer. Bruk om nødvendig reklamasjonsskjema fra forbrukerportalen.no

Skrevet

Fikk du det hjemkjørt? Eller fraktet du det selv fra butikken og hjem og inn på kjøkkenet? I siste tilfelle har du nok ikke mye du skulle sagt... Men kontakt dem og spør!

Skrevet

Jeg opplevde ifjor å få et kjøleskap fra Elkjøp som ikke fungerte i det hele tatt. Det ble en svært lang affære som avslørte hvor dårlig service dette firmaet yter. Mitt råd: møt opp i butikken der du kjøpte varen. Å prøve å få avklart saken pr. telefon viste seg å bli et mareritt uten like. OG skriv et brev.

Jeg har aldri opplevd makan til dårlig service og skrev til slutt en klage til Elkjøp. Som "plaster på såret" fikk jeg et gavekort.

Men jeg "sverget" da og sier det igjen: jeg kommer ALDRI til å handle på Elkjøp mer.

Gjest tippsi
Skrevet

Som det blir sagt under er det umulig å komme frem på Elkjøps kundetelefon. Jeg ringte dit i fjor for å høre hvor det ble av kjøleskapet jeg hadde bestilt, som skulle leveres av dem. Satt i kø i nesten en time, for deretter å bli brutt i det telefonrøret ble løftet av i andre enden. Så ringte jeg på nytt og fikk beskjed om at de skulle be butikken ringe meg opp, noe som aldri skjedde.

Det ordnet seg da jeg dro til butikken og forlangte å få snakke med noen. Ikke gi deg!

Elkjøp er rett og slett latterlig dårlige på service.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...