Gjest Hva er rett?? Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Kjøpte i dag nytt kjøl/frys fra Elkjøp. Fikk det hjem og slet for å få det på kjøkkenet (2 meters skap). Endelig. Pakket det ut og skapet var skadet 3 plasser, en kanske stygg skade. Prøvde å ringe Elkjøp, men ingen svar å få. De spurte om jeg skulle ha forsikring når jeg handlet, men takket nei. Håper denne skaden ikke har noe med forsikring å gjøre. Hva er best å gjøre? Var en hel jobb å få kjøleskapet dit det skulle. Har tatt bilder av skadene. 0 Siter
soleil Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Reklamasjon. En vare skal være helt i orden når den leveres fra butikken. Dersom du har påført skaden selv i flyttinga har du ikke så mye du skulle sagt. Kontakt Elkjøp igjen og reklamer. Bruk om nødvendig reklamasjonsskjema fra forbrukerportalen.no 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Fikk du det hjemkjørt? Eller fraktet du det selv fra butikken og hjem og inn på kjøkkenet? I siste tilfelle har du nok ikke mye du skulle sagt... Men kontakt dem og spør! 0 Siter
Helmi Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Jeg opplevde ifjor å få et kjøleskap fra Elkjøp som ikke fungerte i det hele tatt. Det ble en svært lang affære som avslørte hvor dårlig service dette firmaet yter. Mitt råd: møt opp i butikken der du kjøpte varen. Å prøve å få avklart saken pr. telefon viste seg å bli et mareritt uten like. OG skriv et brev. Jeg har aldri opplevd makan til dårlig service og skrev til slutt en klage til Elkjøp. Som "plaster på såret" fikk jeg et gavekort. Men jeg "sverget" da og sier det igjen: jeg kommer ALDRI til å handle på Elkjøp mer. 0 Siter
Gjest tippsi Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Som det blir sagt under er det umulig å komme frem på Elkjøps kundetelefon. Jeg ringte dit i fjor for å høre hvor det ble av kjøleskapet jeg hadde bestilt, som skulle leveres av dem. Satt i kø i nesten en time, for deretter å bli brutt i det telefonrøret ble løftet av i andre enden. Så ringte jeg på nytt og fikk beskjed om at de skulle be butikken ringe meg opp, noe som aldri skjedde. Det ordnet seg da jeg dro til butikken og forlangte å få snakke med noen. Ikke gi deg! Elkjøp er rett og slett latterlig dårlige på service. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.