positivia Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hmm...noe som slår meg er; de som er normalvektig og svarer her;..drikker ingen av dere light brus av noe slag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivia Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Uffda.. dette kom jo som ett nytt innlegg, ikke UNDER ett innlegg!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nei, jeg drikker aldri lettbrus. Hvis jeg en sjlden gang vil ha brus, kjøper jeg vanlig brus. Synes lettbrus smaker pyton + at jeg tror det er mer skadelig enn vanlig brus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Nei, aldri. Det smaker emment. Skal det være brus, tar jeg heller en ordentlig en. Cola eller sitronbrus. Favorittdrikken akkurat nå er en sånn pluss-juice fra coop som er en blanding av juice av gulrot, nype, appelsin, sitron og eple. Med noen isbiter i er det en perfekt sommerdrink. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Niks. Light-brus smaker jævlig og jeg nekter å tro at det er sunt å proppe kroppen med kunstige tilsetningsstoffer på den måten. Sto da også noe om det i avisa i går, så bare forsiden, kjøpte den ikke så jeg leste ikke artikkelen. Drikker forøvrig fint lite vanlig brus også, så de få gangene jeg gjør det drikker jeg sukker-brus med god samvittighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Light brus er ikke mye "sunnere" enn vanlig brus. De fleste inneholder dessuten aspartam, som kan være skadelig for gravide. Forsøker å holde meg til juice og farris, som nå for tiden (gravid) smaker mye bedre enn brus uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orpah Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Niks. Light-brus smaker jævlig og jeg nekter å tro at det er sunt å proppe kroppen med kunstige tilsetningsstoffer på den måten. Sto da også noe om det i avisa i går, så bare forsiden, kjøpte den ikke så jeg leste ikke artikkelen. Drikker forøvrig fint lite vanlig brus også, så de få gangene jeg gjør det drikker jeg sukker-brus med god samvittighet. Jeg synes ikke lightbrus er så bra tørstedrikk. Jeg må liksom drikke masse masse av det og blir ikke utørst eller hva det heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg synes ikke lightbrus er så bra tørstedrikk. Jeg må liksom drikke masse masse av det og blir ikke utørst eller hva det heter. Den eneste tørstedrikken som virkelig duger er vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.