Gjest liten kvinne Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Er en "sprek kvinne" på 40 år som jobber som instruktør ved et treningssenter.Når jeg trener hardt og med høy puls blir jeg svært ofte plaget av hodepine resten av dagen.Kjenner også stivhet i nakken samtidig.Passer på å drikke godt før,under og etter trening.Har vært plaget av migrene før jeg fikk barn.Dette er svært hemmende og lite motiverende for gi ekstra innsats slik jeg trenger i min alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er man sprek og veltrent bør man tåle trening uten at dette skal ende opp med at man blir uvel med hodepine osv. resten av dagen. Du bør rett og slett gå til fastlegen for en grundigere sjekk med blodprøver etc. Det kan også være aktuelt å se nærmere på nakken med MR -rtg. eller annet. Inntil videre bør du trene mindre hardt !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.