Gå til innhold

barstoler

Gjest noen gode forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest noen gode forslag?
Skrevet

Er det noen som kan anbefale meg noen barstoler som er holdbare og gode å sitte på? Har sett på bohus, men synes at det er dyre stoler når prisen er rundt en tusenlapp pr. stk.

Jeg har ikke tilgang til ikea så det bør være en annen møbelkjede jeg kan få dem hos.

Gjest Reynold
Skrevet

Jysk eller Ergo, Skeidar, Obs? På Jysk koster de 200(?) for svarte barstoler, gode å sitte på å;) Eller selger de mye bar-greier på www.finn.no;)

Gjest euklides
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med våre som faktisk er kjøpt på Europris i fjor en gang. Koster 398,- tror jeg, fåes i hvit og sort. Justerbar høyde, god å sitte på og med et 70-talls retro look.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...