Gjest Undrende33 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har hatt ubeskyttet sex med Thailandsk jente for 2 uker siden. 1 uke etter fikk jeg påvist blod i urinen, uten at det trenger å ha direkte årsak.....! Toalettbesøk førte også til at penis lå blant annet direkte ned i toalettskålen på hotellet,.... som en mulig årsak til infeksjon. Er behandlet i 10 dager med Tetralysal 300 mg, da jeg også hadde smerter i urinrøret nært penishodet. Legen sa at dette er slikt voksne menn ofte får. Jeg er 46 år. Er nå ferdig med behandling for 4 dager siden, men føler at jeg hyppigere enn før løper å tisser i løpet av dagen. Spørsmål Viser standard urintest på fastlegekontoret flere mulige kjønns- eller andre sykdommer og i tilfelle hvilken? Håper på snarlig svar. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/281702-urintest-og-hva-den-viser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.