Gjest midia Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Gjør det! hurra nå ble vi glade her:) Jeg og sønnen digger serien. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Og jeg som endelig hadde fått sansen for fruene.. 0 Siter
BessieBie Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Nå ble jeg glad!!! *danser rundt i stua* 0 Siter
Babette Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Og jeg som endelig hadde fått sansen for fruene.. Det har jeg også. Og jeg vil helst fortsette med den serien som går, liker ikke forandringer. Men jeg lurer på hvem av fruene som stryker med i kveld. Det sto noe om det et sted. Og stakkars Lynette som kanskje har hjernekreft. Det er så mye fælt atte. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Det har jeg også. Og jeg vil helst fortsette med den serien som går, liker ikke forandringer. Men jeg lurer på hvem av fruene som stryker med i kveld. Det sto noe om det et sted. Og stakkars Lynette som kanskje har hjernekreft. Det er så mye fælt atte. Æææ kutt ut da, jeg har bare sett t.o.m. sesong to! *holde seg for ørene* Sparer moroa til sesong 3 kommer på DVD. Til jul......... *hrmf* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.