Gå til innhold

Vil ikke ha mer varme!!


vanilje

Anbefalte innlegg

Blir antakelig lynsjet her nå, men jeg klarer ikke mer varme nå. Meldes fortsatt strålende vær her nordpå og jeg blir bare fortvilet, enda flere dager med hodepine, for varmt til å sove, for varmt til å røre seg...

Orker ikke!! De 20minuttene med såkalt troperegn i sted hjelper ikke mye. 30grader her inne..vet jeg syter, men blir faktisk fysisk dårlig av varme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    17

  • goliane

    2

  • astridny

    1

  • Bookworm

    1

Mest aktive i denne tråden

Shut up!!!

Det var faktisk ikke ment for å terge noen, jeg skulle gladelig ha hatt regn og vind istedetfor dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikke ment for å terge noen, jeg skulle gladelig ha hatt regn og vind istedetfor dette

Flytt til sørlandet da.

Her har vi masse av regn og vind. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikke ment for å terge noen, jeg skulle gladelig ha hatt regn og vind istedetfor dette

Velkommen til Bergen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjerne som jeg skulle hatt litt sol og blå himmel i Bergen nå !! Er et tragisk vær her, og har vært hele Juli.

Ja, så forskjell kan det være i været i vårt langstrakte land :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Har dere varmt sommervær fremdeles der oppe? Urettferdig!

Har har det vært kaldt/regn/overskyet vind i fem uker. I dag skinte sola, men i dag var jeg på jobb :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere varmt sommervær fremdeles der oppe? Urettferdig!

Har har det vært kaldt/regn/overskyet vind i fem uker. I dag skinte sola, men i dag var jeg på jobb :-(

Mm, fortsatt varmt, jeg hadde byttet med deg tvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Mm, fortsatt varmt, jeg hadde byttet med deg tvert

Jeg var to dager i Bodø i juni - det var deilig :-)

Så hadde vi et par fine uker her, mens jeg fremdeles jobbet. Tok ferie fra 1. juli. Siden da har vi vært på stranda én dag her på Sørlandet og én dag da vi var på ferie på Vestlandet. Hadde vel tilsammen tre soldager på Vestlandet....

Jeg var skikkelig værsjuk her for noen dager siden - men nå klarer jeg nesten å se litt humor i det at vi liksom bor på solkysten, uten å se sola....

I morgen er det meldt fint vær. Må på jobb et par timer, men satser på å få noen timer på stranda da. Kroppen min huuuungrer etter sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler heller ikke varmen, og alt pollenet som følger med gjør det umulig å være ute. Men tror du jeg setter pris på gråværet? Nei da, jeg klager på den dårlige sommeren, :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende litt sol til meg? Vææær så snill!!!

*titter bedende på vanilje*

Du kan få så mye du vil !!! Den legger seg jo aldri her heller....er fortsatt der ute nå, varmt som pokker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var to dager i Bodø i juni - det var deilig :-)

Så hadde vi et par fine uker her, mens jeg fremdeles jobbet. Tok ferie fra 1. juli. Siden da har vi vært på stranda én dag her på Sørlandet og én dag da vi var på ferie på Vestlandet. Hadde vel tilsammen tre soldager på Vestlandet....

Jeg var skikkelig værsjuk her for noen dager siden - men nå klarer jeg nesten å se litt humor i det at vi liksom bor på solkysten, uten å se sola....

I morgen er det meldt fint vær. Må på jobb et par timer, men satser på å få noen timer på stranda da. Kroppen min huuuungrer etter sol!

Håper også at varmen flytter seg ned til dere nå..skal visst bli litt "kaldere" her oppe nå, så kanskje dere får litt godt vær? *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Du kan få så mye du vil !!! Den legger seg jo aldri her heller....er fortsatt der ute nå, varmt som pokker

Da venter jeg at gråværsskyene her letner til imorgen tidlig;)

Jeg elsker varme og stortrives når temperaturene er rundt 30 grader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

åh gud jeg skjønner deg godt, jeg hadde dødd. Men jeg dør snart av 2 måneders regnvær og jeg.... det høljer! men meldt 10 min med sol i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh gud jeg skjønner deg godt, jeg hadde dødd. Men jeg dør snart av 2 måneders regnvær og jeg.... det høljer! men meldt 10 min med sol i morgen.

Hmm, sol der nede betyr ofte motsatt her, så da satser jeg på 10min regn her i morgen...

Men sånn bortsett fra det, så kan du få campe på verandaen min om du vil, men der er det jæ* varmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg at gråværsskyene her letner til imorgen tidlig;)

Jeg elsker varme og stortrives når temperaturene er rundt 30 grader :)

Gi meg max 15 grader, overskyet og litt vind, så er jeg fornøyd :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Hmm, sol der nede betyr ofte motsatt her, så da satser jeg på 10min regn her i morgen...

Men sånn bortsett fra det, så kan du få campe på verandaen min om du vil, men der er det jæ* varmt

Jeg hærer ikke sånn hete. Hva med at du og jeg møtes på midten og spiser jordbær? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Jeg hærer ikke sånn hete. Hva med at du og jeg møtes på midten og spiser jordbær? :-)

*kremt*

Kan jeg få by på noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Her kan bare være sånn midt imellom synes jeg. Kloakken er rennt ut i havet, og har spredd bakterier i sjøen, så min badende lyse fantastiske fantasisommer er utsatt til senere fantasitider uansett ;-)

Kunne godt byttet med deg, dog. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...