Gå til innhold

Vil ikke ha mer varme!!


vanilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    17

  • goliane

    2

  • astridny

    1

  • Bookworm

    1

Mest aktive i denne tråden

Jeg hærer ikke sånn hete. Hva med at du og jeg møtes på midten og spiser jordbær? :-)

På midten? Sånn ca i Bergen?? Da vet jeg om noen andre som blir glade ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan bare være sånn midt imellom synes jeg. Kloakken er rennt ut i havet, og har spredd bakterier i sjøen, så min badende lyse fantastiske fantasisommer er utsatt til senere fantasitider uansett ;-)

Kunne godt byttet med deg, dog. :-)

Huffda, det hørtes ikke noe bra ut...Det er nok mulig å bade i havet her, men tror ikke det er såå varmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Huffda, det hørtes ikke noe bra ut...Det er nok mulig å bade i havet her, men tror ikke det er såå varmt...

Hm. Det går ikke å bade? *skuff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

På midten? Sånn ca i Bergen?? Da vet jeg om noen andre som blir glade ;-)))

Du er forresten det som skal oppå jordbærene. (!) Blir ikke det samme uten vanilje (saus).

Burde skifte nick for anledningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåbærpiken

Huffda, det hørtes ikke noe bra ut...Det er nok mulig å bade i havet her, men tror ikke det er såå varmt...

Leste feil. Tror jeg kjeder meg nå :-)

Jaja, en røyk, så er det natta her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er forresten det som skal oppå jordbærene. (!) Blir ikke det samme uten vanilje (saus).

Burde skifte nick for anledningen.

Vet ikke helt om jeg har lyst å bli med på noe etegilde der jeg står på menyen....Men er det ordentlige jordbær? Ikke sånne smakløse fra Belgia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler heller ikke varmen, og alt pollenet som følger med gjør det umulig å være ute. Men tror du jeg setter pris på gråværet? Nei da, jeg klager på den dårlige sommeren, :-)

Du og 97% av norges befolkning ;-) Vi andre vil helst flytte enda lengre nord, evnt flytte etter det dårlige været...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Vet ikke helt om jeg har lyst å bli med på noe etegilde der jeg står på menyen....Men er det ordentlige jordbær? Ikke sånne smakløse fra Belgia?

Du kan få ville eller dyrkede, økologiske eller forgiftede som er holdbare, små eller store, norske eller belgiske. De belgiske ser forøvrig mest smakfulle ut.

Vanilje og blomster og en dæsj sobril er blandet i, via genmanipulering dyrket på laboratoriet til pfeizer.

Servert på stranden i voldsomt solskinn for de som ønsker det, eller småvind og overskyet for dem som ikke liker lys, og alle er lykkelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Vet ikke helt om jeg har lyst å bli med på noe etegilde der jeg står på menyen....Men er det ordentlige jordbær? Ikke sånne smakløse fra Belgia?

Selvfølgelig skal du slippe å stå på menyen. Jeg vil jo ha deg med i selskapet, kan skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nå en raring! :-)

Syns vi har hatt en super sommer her i nord.

Det blir tidsnok masse minusgrader og 2 m snø.

Jeg nyter den stilongfrie årstida. Har nesten ikke tid til å sove! Vil bare være ute.

Sommeren varer ikke evig, vet du. Det blir nok snart levelige forhold for deg, også.

Ha en fortsatt fin sommer, og hils de firbeinte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå en raring! :-)

Syns vi har hatt en super sommer her i nord.

Det blir tidsnok masse minusgrader og 2 m snø.

Jeg nyter den stilongfrie årstida. Har nesten ikke tid til å sove! Vil bare være ute.

Sommeren varer ikke evig, vet du. Det blir nok snart levelige forhold for deg, også.

Ha en fortsatt fin sommer, og hils de firbeinte.

Ja, jeg er rar...men du er enda rarere, du har det jo enda varmere enn meg og ingen vind, men med 3milliarder insekter *grøss*

Men du har det tilsvarende kaldere og masse vind når det er vinter...rare mennesket du er... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få ville eller dyrkede, økologiske eller forgiftede som er holdbare, små eller store, norske eller belgiske. De belgiske ser forøvrig mest smakfulle ut.

Vanilje og blomster og en dæsj sobril er blandet i, via genmanipulering dyrket på laboratoriet til pfeizer.

Servert på stranden i voldsomt solskinn for de som ønsker det, eller småvind og overskyet for dem som ikke liker lys, og alle er lykkelige.

Vanilje og blomster og sobril(????), høres ut som noe for meg nå...

Men denne damen her har tatt sin nattasobrildose og må finne senga før det bare blir babbel her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Vanilje og blomster og sobril(????), høres ut som noe for meg nå...

Men denne damen her har tatt sin nattasobrildose og må finne senga før det bare blir babbel her inne

Sov godt. Legge meg jeg og, før jeg skriver mer tøv.

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, de sa på nyhetene at vi sørpå skulle få finværet og dere skulle få drittværet vi har hatt her nede ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, de sa på nyhetene at vi sørpå skulle få finværet og dere skulle få drittværet vi har hatt her nede ;o)

Det høres fantastisk ut!!

Tenk om de har rett for en gangs skyld... *titter ut av vinduet på en skyfri himmel :-// *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er rar...men du er enda rarere, du har det jo enda varmere enn meg og ingen vind, men med 3milliarder insekter *grøss*

Men du har det tilsvarende kaldere og masse vind når det er vinter...rare mennesket du er... ;-))

Kanskje vi skal ha en hvem-er-rarest-konkurranse?

Morgen igjen, og soool!!

Skal ut å utsette mitt flekkete legeme for ultrafiolett lys. Liker ikke å sole meg, men hagearbeid i bikini gjør susen.

Om insekter, så har det ikke vært så ille i sommer. Men med alle psoriasisflekkene mine, er det ikke godt å vite om noen flekker kanskje skyldes insektstikk.

Har forresten fjernet to jordvepsbol fra hagen i sommer. Var omsverma ei stund, da, skal jeg si deg!

Var en kveldstur til Malangen i går kveld. Så vakkert ved fjorden!

Liker innlandsvinter, og, jeg. Gnistrende kaldt, tørr luft, lite vind og fantastisk nordlys.

Nord-Norge har sine fordeler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...