Gå til innhold

Vil ikke ha mer varme!!


vanilje

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25

Da skulle du vaert her i Spania, hvor jeg bor! Her er det 35-40 grader i skyggen...Vaert godt med litt kulde og regn ja!! Men men...skal ikke klage, avkjol deg i ett basseng eller noe,det hjelper mot hodepine i varmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • vanilje

    17

  • goliane

    2

  • astridny

    1

  • Tonette

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Har hatt det deilig i sommer.

Godt og høre at det er flere som meg.Ikke for å klage,men jeg blir også helt utslått i varmen.Gruer meg til varmen kommer her sør....Men kan jo holde meg i skyggen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Håper også at varmen flytter seg ned til dere nå..skal visst bli litt "kaldere" her oppe nå, så kanskje dere får litt godt vær? *krysser fingrene*

Takk for at du krysset fingrene og blåste varmt vær ned til oss i dag :-)

Vi fikk DEN deilige sommerdagen - var på stranda med ungene fra 12 til 18. Blåste en god del, men deilig var det likevel!

Måtte dessverre på jobb et par timer først på dagen, ellers hadde vi vel vært klare klokka 10....

Håper det holder seg slik i morgen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du krysset fingrene og blåste varmt vær ned til oss i dag :-)

Vi fikk DEN deilige sommerdagen - var på stranda med ungene fra 12 til 18. Blåste en god del, men deilig var det likevel!

Måtte dessverre på jobb et par timer først på dagen, ellers hadde vi vel vært klare klokka 10....

Håper det holder seg slik i morgen og!

Bare hyggelig ;-))

Her er det overskyet, litt regn/vind, perfekt vær for vaniljer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig ;-))

Her er det overskyet, litt regn/vind, perfekt vær for vaniljer :-D

SÅ bra! Her er det nydelig vær (dvs blå himmel og sol) i dag og - så da får vi det nok fint i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...