Gjest Angela25 Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Da skulle du vaert her i Spania, hvor jeg bor! Her er det 35-40 grader i skyggen...Vaert godt med litt kulde og regn ja!! Men men...skal ikke klage, avkjol deg i ett basseng eller noe,det hjelper mot hodepine i varmen! 0 Siter
Gjest Har hatt det deilig i sommer. Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Godt og høre at det er flere som meg.Ikke for å klage,men jeg blir også helt utslått i varmen.Gruer meg til varmen kommer her sør....Men kan jo holde meg i skyggen:) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Håper også at varmen flytter seg ned til dere nå..skal visst bli litt "kaldere" her oppe nå, så kanskje dere får litt godt vær? *krysser fingrene* Takk for at du krysset fingrene og blåste varmt vær ned til oss i dag :-) Vi fikk DEN deilige sommerdagen - var på stranda med ungene fra 12 til 18. Blåste en god del, men deilig var det likevel! Måtte dessverre på jobb et par timer først på dagen, ellers hadde vi vel vært klare klokka 10.... Håper det holder seg slik i morgen og! 0 Siter
vanilje Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Takk for at du krysset fingrene og blåste varmt vær ned til oss i dag :-) Vi fikk DEN deilige sommerdagen - var på stranda med ungene fra 12 til 18. Blåste en god del, men deilig var det likevel! Måtte dessverre på jobb et par timer først på dagen, ellers hadde vi vel vært klare klokka 10.... Håper det holder seg slik i morgen og! Bare hyggelig ;-)) Her er det overskyet, litt regn/vind, perfekt vær for vaniljer :-D 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Bare hyggelig ;-)) Her er det overskyet, litt regn/vind, perfekt vær for vaniljer :-D SÅ bra! Her er det nydelig vær (dvs blå himmel og sol) i dag og - så da får vi det nok fint i dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.