Gå til innhold

Fjerne Ellen-reklame kanskje?


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Vinn 3 mnd forbruk av tamponger står det, men fristen for å svare gikk ut 15 juni.. Litt drøyt å holde på en konkurranse-annonse så lenge etterpå, synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 mnds forbruk av tamponger? Det er da ikke rare premine egentlig... Hva tilsvarer det i kroner da? Hvis de kan brukes som vanlig mensbeskyttelse (det er vel det som er meningen?) tilsvarer det i Ob-pris for meg ca. 180,-. i Always-pris ca. 90,- da de koster det halve... Nå er vel Ellen.tampongene sikkert enda dyrere enn Ob vil jeg tro, men alikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnds forbruk av tamponger? Det er da ikke rare premine egentlig... Hva tilsvarer det i kroner da? Hvis de kan brukes som vanlig mensbeskyttelse (det er vel det som er meningen?) tilsvarer det i Ob-pris for meg ca. 180,-. i Always-pris ca. 90,- da de koster det halve... Nå er vel Ellen.tampongene sikkert enda dyrere enn Ob vil jeg tro, men alikevel...

Hvem tenker: JIPPI! Gratis tamponger!! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tenker: JIPPI! Gratis tamponger!! ?

*Hehe* Nemlig. :o) Tamponger er nå et nødvendig onde samme hvordan man vrir og vender på det, men ikke akkurat noe jeg kaster meg inn i en konkurranse for å vinne gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mnds forbruk av tamponger? Det er da ikke rare premine egentlig... Hva tilsvarer det i kroner da? Hvis de kan brukes som vanlig mensbeskyttelse (det er vel det som er meningen?) tilsvarer det i Ob-pris for meg ca. 180,-. i Always-pris ca. 90,- da de koster det halve... Nå er vel Ellen.tampongene sikkert enda dyrere enn Ob vil jeg tro, men alikevel...

De er endel dyrere kan man si. Rundt 50 kr for 8 stk. Vanvittig. Men det utgjør jo ikke rare premiesummen da, enig i det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...