Gjest Drago Skrevet 27. mai 2001 Del Skrevet 27. mai 2001 Et litt merklig spørsmål, men jeg lurer på hva dere andre tyr til når dere skal ut, øl eller sprit? Hva mener dere er det beste treningsmessig? Selv foretrekker jeg sprit og innbyler meg at det er bedre for treninga enn øl. Bedre med dårlig lever enn øl-vom! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 27. mai 2001 Del Skrevet 27. mai 2001 Jeg vil si øl er det "lureste". Leveren din produserer stoffer som er livsviktige for muskelvekst OSV, så du kommer ikke langt med ødelagt lever som du sier høres best ut. Og øl er "best" på leveren. Noen extra kalorier fra øl kan jo også bare være positivt bare det ikke blir hver dag:) Allikevel så drikker jeg bare sprit, men det har noe med at jeg bare sovner av øl, og da er vel noe av vitsen borte.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 27. mai 2001 Del Skrevet 27. mai 2001 Drikker begge deler jeg, noen perioder med sprit, andre perioder med øl.. Tror nok uansett øl er det sunneste, ihvertfall om man tenker på lever osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 29. mai 2001 Del Skrevet 29. mai 2001 Hei, jeg ville ha satset på ølet, og da fordi det inneholder mindre alkohol. Alkohol bryter ned det psykisk og fysike overskuddet i organismen (moderat), og gir dårligere resultater fra treningen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.