Gå til innhold

Plassering av grytekluter


Gjest grytekluten

Anbefalte innlegg

Gjest grytekluten

Hvor har dere gryteklutene deres folkens?

På en spiker/knagg på veggen, i en skuff, på en krok på innsiden av et kjøkkenskap etc???

Jeg har mine ganske så tilfeldig plassert på en spiker på veggen nærmest komfyren. Dette har blitt kommentert, kritisert og latterliggjort i det vide og det brede. Jeg har blitt ledd av og mobbet, alt av ei som må legge seg opp i absolutt alt. Hun selv har sine perfekte grytekluter oppi en perfekt skuff som hun åpenlyst mener er det mest perfekte stedet å oppbevare grytekluter. Grytekluter er ingen pyntegjenstand, og bør aldri vises for det blotte øyet utenom bruk mener altså denne dama. Så nå må jeg bare spørre dere dolere om hva som er vanlig i deres tusen hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    6

  • candyqueen_83

    4

  • Dorthe

    3

  • Åsemor

    3

Mest aktive i denne tråden

Hæ? Gryteklutene mine oppbevares der det er absolutt mest hensiktsmessig - nemlig på to knagger like ved komfyren så jeg når dem når jeg trenger dem og slipper å rote i en skuff for å finne dem.

Hos min kjære ligger de litt mer henslengt ett eller annet sted på kjøkkenbenken eller microen, men kjøkkenet der er ikke så stort så de er aldri langt unna der heller. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde ledd meg i hjel om noen hadde kommentert hvor vi oppbevarte gryteklutene! Men, siden du spør: vi har dem i et skap ved siden av komfyren! Skulle gjerne hatt dem hengende over komfyren, men siden flisene der er av marmor, er det vanskelig å få hengt opp noe!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Gryteklutene våre ligger der vi la dem sist :P Det kan bety hvor som helst. Hehe. Stuebordet, om vi har glemt å ta dem med tilbake på kjøkkenet etter å ha båret noe ut, kjøkkenbordet, i et skap på kjøkkenet, på benken ved siden av komfyren, eller på en knagg på siden av kjøleskapet. Ikke noe system på det her :o)

Høres helt sykt ut å kritisere folk pga noen grytekluter. Da har man store problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde ledd meg i hjel om noen hadde kommentert hvor vi oppbevarte gryteklutene! Men, siden du spør: vi har dem i et skap ved siden av komfyren! Skulle gjerne hatt dem hengende over komfyren, men siden flisene der er av marmor, er det vanskelig å få hengt opp noe!

mvh

Hørt om selvklebende knagger? Det har jeg på flisene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gryteklutene våre ligger der vi la dem sist :P Det kan bety hvor som helst. Hehe. Stuebordet, om vi har glemt å ta dem med tilbake på kjøkkenet etter å ha båret noe ut, kjøkkenbordet, i et skap på kjøkkenet, på benken ved siden av komfyren, eller på en knagg på siden av kjøleskapet. Ikke noe system på det her :o)

Høres helt sykt ut å kritisere folk pga noen grytekluter. Da har man store problemer.

''Høres helt sykt ut å kritisere folk pga noen grytekluter. Da har man store problemer.''

Eller kanskje det er omvendt. At man har alt for lite å henge seg opp i? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt om selvklebende knagger? Det har jeg på flisene mine.

Joda, har såvidt hørt om det! :-) Men innbiller meg at de lett faller ned og skaper irritasjon... Vi hadde det en periode på badet til barna, men de datt ned HELE tiden, fryktelig irriterende!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Høres helt sykt ut å kritisere folk pga noen grytekluter. Da har man store problemer.''

Eller kanskje det er omvendt. At man har alt for lite å henge seg opp i? ;o)

Ja kanskje det :o) Høres ut som et trist liv hvertfall. Er det noe jeg driter i, er det hvor folk velger å oppbevare tingene sine hjemme hos seg selv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viktig tema ;)

Det er jo ikke så pent å se skitne grytekluter henge på kjøkkenet med pizzarester, fett og diverese matrester. Når klutene er vasket krøller de seg i alle retninger. Da er det å stryke. Nei, jeg går for at grytekluter oppbevares der de ikke er synlige. Det er ikke pynt med to filler med matrester på veggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har såvidt hørt om det! :-) Men innbiller meg at de lett faller ned og skaper irritasjon... Vi hadde det en periode på badet til barna, men de datt ned HELE tiden, fryktelig irriterende!

mvh

Grytekluter veier ikke så mye vet du. :o) Det er vel ett år siden jeg satte opp mine og de sitter som støpt fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så pent å se skitne grytekluter henge på kjøkkenet med pizzarester, fett og diverese matrester. Når klutene er vasket krøller de seg i alle retninger. Da er det å stryke. Nei, jeg går for at grytekluter oppbevares der de ikke er synlige. Det er ikke pynt med to filler med matrester på veggen ;)

Filler med matrester? Man vasker dem jo ofte da! :o) Mine er alltid rene og pene de. Og jeg bruker dem mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi - en skikkelig DOL-diskusjon om grytekluter ;-)

Jo, jeg har dem hengende i det lille skapet rett ved siden av ovnen. Hendig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smackh

Eva Solo grytekluter er i gummi, de kommer med selvklebende oppheng i stål, og "skal" henge til utstilling. De blir en del av det som pynter opp kjøkkenet. :) Rett på flisene. Har hatt dem i flere år nå, ikke en skramme, ser ut som nye. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva Solo grytekluter er i gummi, de kommer med selvklebende oppheng i stål, og "skal" henge til utstilling. De blir en del av det som pynter opp kjøkkenet. :) Rett på flisene. Har hatt dem i flere år nå, ikke en skramme, ser ut som nye. :-)

Sikkert sånne som jeg vil ha! Hva koster de og hvor får man tak i dem? Flere farger? *Snobbete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ligger på benken ved siden av komfyren. Eller der jeg slapp dem sist. Eller, hvis jeg akkurat har ryddet (sjelden) henger de på spikeren på veggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smackh

Sikkert sånne som jeg vil ha! Hva koster de og hvor får man tak i dem? Flere farger? *Snobbete*

Jeg tror de kommer i flere farger, får dem på litt "fine" glassmagasiner. 200-300 kroner. Rafens har eva solo bla.

Veldig fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grytekluten

Det er jo ikke så pent å se skitne grytekluter henge på kjøkkenet med pizzarester, fett og diverese matrester. Når klutene er vasket krøller de seg i alle retninger. Da er det å stryke. Nei, jeg går for at grytekluter oppbevares der de ikke er synlige. Det er ikke pynt med to filler med matrester på veggen ;)

Du er av den sorten ja. Er ikke så mye matrester på mine i bunn og grunn, men de ser brukt ut ja.

Viktig tema ja, for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smackh

Sikkert sånne som jeg vil ha! Hva koster de og hvor får man tak i dem? Flere farger? *Snobbete*

Mener å ha sett dem i sort, grått og rødt. Ihvertfall i sort og grått :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viktig tema ;)

Du er av den sorten ja. Er ikke så mye matrester på mine i bunn og grunn, men de ser brukt ut ja.

Viktig tema ja, for all del!

Hvis du synes de pynter er det jo bare å henge dem på veggen. Billig og nyttig pynt får en vel si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det er jo ikke så pent å se skitne grytekluter henge på kjøkkenet med pizzarester, fett og diverese matrester. Når klutene er vasket krøller de seg i alle retninger. Da er det å stryke. Nei, jeg går for at grytekluter oppbevares der de ikke er synlige. Det er ikke pynt med to filler med matrester på veggen ;)

Har man grytekluter av silikon er det bare å vaske over dem med en fuktig klut :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...