Gå til innhold

Plassering av grytekluter


Gjest grytekluten

Anbefalte innlegg

Gjest grytekluten

Ja, på høyresiden, sånn 10 cm fra veggen omtrent. Ikke foran på skapdøren akkurat... ;)

Hehe, ok, da skjønner jeg. Trodde du mente på utsiden av skapdøra jeg nemlig. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    6

  • candyqueen_83

    4

  • Dorthe

    3

  • Åsemor

    3

Mest aktive i denne tråden

Dette er viktig å få avklart.

Grytekluter skal selvsagt henge lett tilgjengelig i nærheten av komfyren. Man kan vel for tusan ikke drive og lete rundt i skuffer og skap mens gratengen svir seg. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stekeovnsdøra? Blir ikke det veldig varmt? For kroken liksom :o)

Nei, selve glasset på steikovnsdøra mi blir ikke varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig tema å diskutere!

Jeg har flere par - to gode tjukke par som ikke er noe fine, og to stygge tynne par som aldir blir brukt. Alle ligger i en skuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig ligger de på benken, men det er bare fordi vi ikke har somlet oss til å henge opp knagger på kjøkkenet. Planen er at de skal henge på en knagg ved siden av benken i vinkel en halv meter fra komfyren ved siden av kjøkkenhåndklær og forklær.

Jeg ville ikke hatt dem i kjøkkenskuffen, i tilfelle jeg må ha tak i dem fort, og da er det enklere med knaggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er viktig å få avklart.

Grytekluter skal selvsagt henge lett tilgjengelig i nærheten av komfyren. Man kan vel for tusan ikke drive og lete rundt i skuffer og skap mens gratengen svir seg. Makan!

*hehe* Hun perfekte dama hadde sikkert en egen perfekt gryteklutskuff ved komfyren... ;o) Sikkert søstra til Bree *hoho*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Nå lager ikke jeg så mye mat... men det hender... Men, jeg tror aldri jeg har duppa gryteklutene nedi maten!?? Er det vanlig, altså?

Vanlig og vanlig - det er fort gjort når man har en litt full lasagne-form f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...