Gå til innhold

Plassering av grytekluter


Gjest grytekluten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    6

  • candyqueen_83

    4

  • Dorthe

    3

  • Åsemor

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest grytekluten

Mine henger som dine på veggen ved siden av komfyren. Ikke på spiker, men en fin knagg ;) Det er ditt hjem!

Godt å høre at flere har det som meg! Dette må jeg fortelle hun psykodama som mobber meg! Ja, for dette må faktisk gnis ganske grundig inn!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger i et skap ved siden av komfyren. Jeg hater sånn stæsj og dill - og i og med at jeg har furukjøkken *spy*, må jeg prøve å kompensere der jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi - en skikkelig DOL-diskusjon om grytekluter ;-)

Jo, jeg har dem hengende i det lille skapet rett ved siden av ovnen. Hendig! :-)

Vi får kjappe oss å bli ferdig med denne diksusjonen før gutta rekker å titte innom!!! Kan jo ikke ha på oss at vi diskuterer sånne trivielle husmorting *fyyy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg hengende i en plastikkrok på steikovnsdøra og den er ved siden av komfyren så jeg rekker dem alltid. Ellers har jeg et annet par liggende ved siden av mikroen til når jeg steiker pizza for da blir steikeplata veldig varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de kommer i flere farger, får dem på litt "fine" glassmagasiner. 200-300 kroner. Rafens har eva solo bla.

Veldig fornøyd :-)

Har de de på Rafens? Da må jeg opp å kikke i morra ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får kjappe oss å bli ferdig med denne diksusjonen før gutta rekker å titte innom!!! Kan jo ikke ha på oss at vi diskuterer sånne trivielle husmorting *fyyy*

jojo, pøs på med hekling av klokkestrenger og hvordan stryke bunadskjorter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grytekluten

Hvis du synes de pynter er det jo bare å henge dem på veggen. Billig og nyttig pynt får en vel si ;)

Det er jo 4 sider tilsammen på gryteklutene, men bare 1 synes når dem henger på veggen. Henger den fineste siden ut og voila!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viktig tema ;)

Det er jo 4 sider tilsammen på gryteklutene, men bare 1 synes når dem henger på veggen. Henger den fineste siden ut og voila!

Hvis du liker bakterier og matrester smurt inn mot veggen, så værsegod ;) Så du mener at ting&tang skal se pent ut, men det er ok så lenge dritten ikke synes..

Det går jo an å vaske gryteklutene da. Det er bedre med krøllete grytekluter enn et par som har en halv pizza dinglende på baksiden. Eller så mye ris som er klebet fast at man ikke vet om det er riskorn eller hvitmakken som koser seg. Du får ta et øre mot gryteklutene dine og lytte. Er det gnafselyder vet du hva det er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grytekluten

Hvis du liker bakterier og matrester smurt inn mot veggen, så værsegod ;) Så du mener at ting&tang skal se pent ut, men det er ok så lenge dritten ikke synes..

Det går jo an å vaske gryteklutene da. Det er bedre med krøllete grytekluter enn et par som har en halv pizza dinglende på baksiden. Eller så mye ris som er klebet fast at man ikke vet om det er riskorn eller hvitmakken som koser seg. Du får ta et øre mot gryteklutene dine og lytte. Er det gnafselyder vet du hva det er ;)

Hehe, morsom du.

Er ikke så mye dinglende mat faktisk, får jeg mat på dem så vasker jeg dem, tro det eller ei, men det er en del svimerker på dem.

Jeg pleier heller ikke å legge grytekluten oppi kjelen/formen når jeg bruker dem, kanskje derfor jeg heller ikke får så mye mat på dem. Uvisst selvsagt hva du pleier å gjøre. Er det vanlig å ha en halv pizza festet til grytekluten sin? Da skjønner jeg jo hvorfor du legger dem i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viktig tema ;)

Hehe, morsom du.

Er ikke så mye dinglende mat faktisk, får jeg mat på dem så vasker jeg dem, tro det eller ei, men det er en del svimerker på dem.

Jeg pleier heller ikke å legge grytekluten oppi kjelen/formen når jeg bruker dem, kanskje derfor jeg heller ikke får så mye mat på dem. Uvisst selvsagt hva du pleier å gjøre. Er det vanlig å ha en halv pizza festet til grytekluten sin? Da skjønner jeg jo hvorfor du legger dem i skuffen.

Tenkte du kanskje ikke var så nøye på det etter du skreiv at den stygge siden ble plassert inn mot veggen.

Så må jo dette være et veldig sensitivt tema siden du føler deg så mobbet fordi hun psykodama oppbevarer sine grytekluter i skuffa ;) Hold deg unna den dama altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

De har jeg hengende i en plastikkrok på steikovnsdøra og den er ved siden av komfyren så jeg rekker dem alltid. Ellers har jeg et annet par liggende ved siden av mikroen til når jeg steiker pizza for da blir steikeplata veldig varm.

På stekeovnsdøra? Blir ikke det veldig varmt? For kroken liksom :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grytekluten

Tenkte du kanskje ikke var så nøye på det etter du skreiv at den stygge siden ble plassert inn mot veggen.

Så må jo dette være et veldig sensitivt tema siden du føler deg så mobbet fordi hun psykodama oppbevarer sine grytekluter i skuffa ;) Hold deg unna den dama altså ;)

Tja.. Psykodame eller ei.. Trivelig og koselig er hun jo. Dessuten så stakk ikke den "psyko"-beskrivelsen så dypt altså. Jeg er glad i dama jeg, hun gir meg veldig mye. Skal faktisk møte henne igjen, og hennes familie på mandag. Det blir koselig. Håper bare ikke denne gryteklute-diskusjonen her har ødelagt for noe. Vi skal på hyttetur og bo i hytter side ved side. Hadde vært kjedelig om vi sto ved hver vår hytte og kastet grytekluter på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hadde jeg dem hengende på en plastkrok ved kjøkkenvifta, nå ligger de oppå mikrobølgeovnen, som står ved siden av stekeovnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de hengende på en knagg på skapet rett ved siden av ventilatoren. Sånn at de henger i øyesyn når man står foran komfyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grytekluten

Jeg har de hengende på en knagg på skapet rett ved siden av ventilatoren. Sånn at de henger i øyesyn når man står foran komfyren.

På utsiden av skapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så pent å se skitne grytekluter henge på kjøkkenet med pizzarester, fett og diverese matrester. Når klutene er vasket krøller de seg i alle retninger. Da er det å stryke. Nei, jeg går for at grytekluter oppbevares der de ikke er synlige. Det er ikke pynt med to filler med matrester på veggen ;)

Nå lager ikke jeg så mye mat... men det hender... Men, jeg tror aldri jeg har duppa gryteklutene nedi maten!?? Er det vanlig, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grytekluten

Nå lager ikke jeg så mye mat... men det hender... Men, jeg tror aldri jeg har duppa gryteklutene nedi maten!?? Er det vanlig, altså?

Jeg tenkte det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...