Gjest grytekluten Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Ja, på høyresiden, sånn 10 cm fra veggen omtrent. Ikke foran på skapdøren akkurat... Hehe, ok, da skjønner jeg. Trodde du mente på utsiden av skapdøra jeg nemlig. Hehe. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 jojo, pøs på med hekling av klokkestrenger og hvordan stryke bunadskjorter ;-) Huff og huff 0 Siter
tonie Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Dette er viktig å få avklart. Grytekluter skal selvsagt henge lett tilgjengelig i nærheten av komfyren. Man kan vel for tusan ikke drive og lete rundt i skuffer og skap mens gratengen svir seg. Makan! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 De henger der de skal henge, ved siden av komfyren på en spiker! Nemlig 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 På stekeovnsdøra? Blir ikke det veldig varmt? For kroken liksom ) Nei, selve glasset på steikovnsdøra mi blir ikke varm. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Viktig tema å diskutere! Jeg har flere par - to gode tjukke par som ikke er noe fine, og to stygge tynne par som aldir blir brukt. Alle ligger i en skuff. 0 Siter
Sofline Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Foreløpig ligger de på benken, men det er bare fordi vi ikke har somlet oss til å henge opp knagger på kjøkkenet. Planen er at de skal henge på en knagg ved siden av benken i vinkel en halv meter fra komfyren ved siden av kjøkkenhåndklær og forklær. Jeg ville ikke hatt dem i kjøkkenskuffen, i tilfelle jeg må ha tak i dem fort, og da er det enklere med knaggen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Dette er viktig å få avklart. Grytekluter skal selvsagt henge lett tilgjengelig i nærheten av komfyren. Man kan vel for tusan ikke drive og lete rundt i skuffer og skap mens gratengen svir seg. Makan! *hehe* Hun perfekte dama hadde sikkert en egen perfekt gryteklutskuff ved komfyren... ;o) Sikkert søstra til Bree *hoho* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Nå lager ikke jeg så mye mat... men det hender... Men, jeg tror aldri jeg har duppa gryteklutene nedi maten!?? Er det vanlig, altså? Vanlig og vanlig - det er fort gjort når man har en litt full lasagne-form f.eks 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.