Gjest fråtseguri Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hei! Dette høres ut som en spiseforstyrrelse.Gå inn på iks.no å les om overspisning.Hvis det er en spiseforstyrrlese du har,vil du aldri greie å gå ned hvis følelsene dine ikke er med,dette handler ikke om viljestyrke:-) Lykke til,du fortjener å få det bedre! Har tenkt tanken jeg også. Føler av og til at jeg har mista kontrollen over dette her. Det som er enda dummere enn å overspise av og til, er at jeg på en måte legger livet på vent til jeg blir slank igjen. Enda jeg har en bmi som såvidt så vidt går over normalen. Det er snakk om få kilo, men i hodet mitt er jeg nesten for en elefant å regne. Tror at menn umulig kan like meg som jeg er nå. Og at jeg ikke kan gå med klær som jeg har lyst til, fordi jeg er for tykk. Æsj,, problemet er at jeg gikk fra undervektig til overvektig, og fikk nyte veldig lite av å være akkuratt passe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.