Gå til innhold

Fra i morgen av...

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Nå har det vært kakekalas, bursdager, is-spising og godteri i hele sommer. I morgen starter kanskje årets askese...

Klarer jeg å holde meg _helt_ unna godis fram til 1.september? Hvis jeg klarer det, så kanskje jeg klarer det helt fram til 15. oktober også? Klarer jeg å tenke "eating for surviving"? Ikke spise mer enn jeg knapt nok trenger i hverdagen?

Herregud, jeg kan være bra oppgitt over meg selv, og mitt forhold til Nidar noen ganger..! ;o)

Vil ned 10 kg! Helst 12 kg, men er fornøyd med 10 i første omgang.

Vann, vann, vann. Vann hver time, det funket forrige gang... Jaja, vi får se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det klarer du vet du! Jeg bevilget meg en halv snickers i går kveld etter å ha stått på hele dagen, malt to strøk på ungenes nye rom i første etasje hos kjæresten min, gått opp og ned trappa med ting og tang i flere timer og gått/jogget 4,5 km om kvelden. :o)

Ellers er Wasa havreknäcke sabla godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...