Gå til innhold

Ned i vekt med dårlig inspirasjon

panzerfasut

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen. Jeg er en mann som er 192 høy og veier 130 kilo. Jeg har gått ned nesten 40 kilo på 1 år. Dette var noe jeg aldri trodd jeg skulle klare me gjorde nå det. Jeg må ned 30 kilo til før jeg kan ligge innenfor det normale omtrent. Men åssen skal vi store kunne få motivasjon når vi skal ned i vekt??? Jentene som jeg er født til å like( Takk gud for d) overser oss som er store. Selv om vi er høye og noen kilo for mye blir sett ned på hvorfor er det sånn? Og alt godteri koster altfor lite som gjør at det ikke er noe problem og kjøpe dette. Så en annen ting: Når man går i butikken skal kjøpe treningsklær har de nesten ingen ting som passr. Utvalget er lite. Hva skal jeg gjøre? Løfte av magan min, fjerne det som er for mye av... Vi har jo fått et bilde idag som er helt feil. Se på de pene modellene.. Tynne som bare det, ja vi kan nesten se hva de har i magasekkene.. og dette er drit sexy.... Tror ikke det. Og åssen skal vi som er store ta dette her da???Alt i dag går nesten etter utseende, Se værdamene på TV2 eller andre programledere. Jeg får nesten følese at vi ikke er noe vært i dette smafunnet.. Håper noen gidder å svare for jeg har nesten lyst til å gi opp.....

– panzerfasut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke gi opp

Du skal ikke sammenligne med de tynne modellene. Hvor mange er det som ser slik ut da?

Hvis dette er målet vil det til slutt gå galt.

Er det ikke mer motiverende og tenkte seg et sted midt i mellom?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...