Gå til innhold

Så gøy! I bedre form!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Som noen sikkert har fått med seg har jeg nå drevet og jogget rundt litt i sommer og ment selv at jeg i alle fall har kommet i litt bedre form enn før sommeren.

Nå er jeg tilbake i byen (*sukk*) og nå har jeg vært i skogen og prøvd meg på den lille runden min her igjen. Og JOHO! Tidligere har jeg trengte en god del gå-pauser, denne gangen holdt det med EN! Det var så mye motvind til å begynne med at jeg måtte ha en pause, men etter å ha forsert de lengste motbakkene (ja, det er ikke sååå mye altså!) så jogget hele resten av runden, det er godt over halve veien rundt! Skikkelig moro altså!

Men nå må jeg visst finne meg en lengre løype, denne her er alt for kort... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro å se fremgang!

Nå skal jeg også snart i gang med trening. Har stått på stedet hvil (bokstavelig talt) siden begynnelsen av mai, da Friskis og Svettis treningen sluttet. Jeg kommer meg ikke ut på gåturer, er visst avhengig av faste opplegg faste dager i uka.

Trenger å stramme opp både mage, rygg, rompe og lår + at jeg ser at overarmene er blitt litt dvaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Artig å se at formen har blitt bedre. Du får gå på leting etter en lengre tur:-)

Sitter med kartet nå og skal prøve ut en lengre løype i morra tenker jeg. :o) Det er masse finfine stier og veier i Bymarka - heldigvis! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med kartet nå og skal prøve ut en lengre løype i morra tenker jeg. :o) Det er masse finfine stier og veier i Bymarka - heldigvis! :o)

Det er også veldig spennende å bli bedre kjent med steder i nærområdet.

Jeg begynte å sykle i fjor, og har oppdaget utrolig mange fine veier/stier/steder. Men man kommer seg jo litt raskere fram på sykkel, så turene blir jo fort noen mil.

Lykke til, og kos deg ute på tur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også veldig spennende å bli bedre kjent med steder i nærområdet.

Jeg begynte å sykle i fjor, og har oppdaget utrolig mange fine veier/stier/steder. Men man kommer seg jo litt raskere fram på sykkel, så turene blir jo fort noen mil.

Lykke til, og kos deg ute på tur:-)

Tok en lengre løype i kveld - kjempegøy! Det er såååå fint å jogge i marka, nydelige stier og masse flotte turveier.

På søndag skal jeg jogge et annet sted i marka, der jeg pleide å ri for 17-19 år siden da jeg hadde hest et par dager i uka der. :o) Det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...