Gå til innhold

Ukas vekt - en dag før tiden! :o)

Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg følte meg så sikker på at nå har det gått riktig vei at jeg tok ukens veiing en dag før - jeg klarte ikke å vente! :o)

30/7- 60,2 kg

3/8 - 59,3 kg

9/8 - 58,6 kg!!!

Det er vel et par år siden jeg så 58-tallet sist! :o))) Så det ser altså ut til at det som funker for meg er den gode, gamle måten, nemlig å telle kalorier og veie maten en gang i blant for å sjekke kaloriinnhold. :o) Og ettersom jeg egentlig er glad i tall og slike saker så passer dette meg godt.

Jeg har blitt flink til å røre på meg og har blitt i mye bedre form også!

Så tuuuusen takk for motivasjon, kjeft, pekefingre og hjelp til dere her inne - jeg har sugd til meg alt dere har sagt og som dere ser så har det hjlupet også! :o) Jeg vil gjerne bli snakket skikkelig til (altså få sannheten servert rett i trynet) så ikke vær redd for at jeg blir lei meg om dere forteller meg hvor skapet står ang. kostholdet mitt f.eks., som det vel var flere som gjorde da jeg sutret for et par uker siden. :o) Gooode er dere, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Jeg skal veie meg i morgen, og ta det som utgangspunkt for høstens innsats for en lettere kropp og en kropp i bedre form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Gratulerer, så flink du er :o)

Jeg får ikke veid meg før lørdag eller søndag. Men på lørdag skal jeg i familieselskap så blir nok litt kaker :P Spørs hvordan det blir på vekta :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg vil gjerne bli snakket skikkelig til (altså få sannheten servert rett i trynet) så ikke vær redd for at jeg blir lei meg om dere forteller meg hvor skapet står ang. kostholdet mitt f.eks., som det vel var flere som gjorde da jeg sutret for et par uker siden. :o) Gooode er dere, alle sammen!"

Jeg er glad for at jeg var en av de som ga deg sannheten rett i trynet;o)

Gratulerer! Dette er jo fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sakte, men sikkert nedover. Så skal du nok klare å holde deg der. :-)

Jeg har i alle fall blitt mye mer bevisst på kaloriinnholdet i ting og tang nå så jeg tror jeg skal klare å holde meg der jeg vil - håper jeg da. :o)

Men butikken her har verken knaskegulrot, babygulrot eller kikerter i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil gjerne bli snakket skikkelig til (altså få sannheten servert rett i trynet) så ikke vær redd for at jeg blir lei meg om dere forteller meg hvor skapet står ang. kostholdet mitt f.eks., som det vel var flere som gjorde da jeg sutret for et par uker siden. :o) Gooode er dere, alle sammen!"

Jeg er glad for at jeg var en av de som ga deg sannheten rett i trynet;o)

Gratulerer! Dette er jo fantastisk:)

Ja - det er kjempegøy!!! :o)))) Tuuuusen takk, Wita! :o) *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i alle fall blitt mye mer bevisst på kaloriinnholdet i ting og tang nå så jeg tror jeg skal klare å holde meg der jeg vil - håper jeg da. :o)

''Men butikken her har verken knaskegulrot, babygulrot eller kikerter i dag...''

Sunt svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men butikken her har verken knaskegulrot, babygulrot eller kikerter i dag...''

Sunt svar! :-)

Jeg liker å ha smågulrøtter å knaske på på jobben innimellom, men det er sørgelig tomt i butikken her nå gitt... Må vel handle i den der jeg bor og ta med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Optikeren har antakelig kikkerter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...