Gå til innhold

Jogging om vinteren?!

Lillemus

Anbefalte innlegg

Ja, hva gjør man om vinteren da? Om sommeren kan man jo jogge hvor som helst, men hva med vinteren? Her hvor jeg bor er det som regel stålis på alle fortau og dårlig med strøsand også og i skogen er det jo ufremkommelig. Og hva har man på beina om man jogger om vinteren? Ser for meg at joggeskoene må bli glatte?

Selvfølgelig kan man ta frem skiene, men det er litt mer tiltak + at det koster 30,- å parkere... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet at de solgte joggesko for vinterbruk før. Bør vel fortsatt være i handelen vil jeg tro.

Jeg får ta en runde og høre når det lir litt utpå høsten. :o) Men jeg frykter det blir kjedelig å løpe i nabolaget fremfor å kunne jogge rundt på stiene i skogen og trekke inn den deilige lukten av skog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta en runde og høre når det lir litt utpå høsten. :o) Men jeg frykter det blir kjedelig å løpe i nabolaget fremfor å kunne jogge rundt på stiene i skogen og trekke inn den deilige lukten av skog!

Det kan jeg tro på. Dessuten er det mye mørkere på vinteren, og da er det heller ikke så OK å jogge i skogen. Det er rett og slett ganske vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tro på. Dessuten er det mye mørkere på vinteren, og da er det heller ikke så OK å jogge i skogen. Det er rett og slett ganske vanskelig.

Ja, jeg jogget hos min kjære i helga på kvelden, og selv om det fremdeles er lyst på kveldstid så var skogen der såpass tett (mye løvtrær som er som et tak omtrent) at det var nesten mørkt inne på stien. Det var litt ekkelt, kommer ikke til å jogge så sent på kvelden mer, selv om klokka ikke var mer enn 21:30 elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodelykt er tingen hvis det ikke finnes gatelys/lysløyper. De er så lette at de knapt merkes, og lyser fint opp. I tillegg er man lettere synlig for eventuelle kjøretøyer enn bare med refleks - faktisk kan man se lyset fra en hodelykt på veldig lang avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest melmøll

Man får kjøpt joggesko med pigger. Men er det holke hele vinteren der du bor da? Stort sett går det veldig greit å løpe på snøføre. Bare pass på å varme opp, for det er jo større sjangser for skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kjøpt joggesko med pigger. Men er det holke hele vinteren der du bor da? Stort sett går det veldig greit å løpe på snøføre. Bare pass på å varme opp, for det er jo større sjangser for skader.

Jepp, det er holke store deler av vinteren her, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...