Gå til innhold

Ukas vekt - uten en tråd på fredag

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Ja - da er jeg klar for å være med igjen! var jo en av pådriverne her i vinter, men så skled det ut da treningen stoppet opp i mai. Så her er jeg igjen, med samme utgangspunkt som i november....

Veide 66,6 kilo i dag - men det var nok litt tilfeldig, for jeg har nå veid både 67 og 67,5 de siste ukene, så jeg tror jeg sier at utgangspunktet mitt for høstens innsats er 67.0.

Har som mål å gå ned til 62 kilo, altså 5 kilo ned. Det var trivselsvekta mi for noen år siden, mellom barn nr 2 og barn nr 3. Er 170 cm høy, og ser at jeg er blitt litt blubbete de siste årene. Ikke veldig for mye, men akkurat sånn at jeg ikke liker det jeg ser verken med eller uten tøy...

Skal stramme opp litt både på mage, rompe lår, rygg og armer - men det blir verl ikke fart på det før treningen starter opp i slutten av måneden.

Tenkte jeg skulle prøve meg på lillemus sitt opplegg, bl.a. med de knekkebrødene. Da setter vi i gang, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Hihi* Jeg hoppet på vekta i dag også for å være med på fredagsveiingene og sannelig viste den ikke 58,0 blank i dag! jeg har selvfølgelig ikke gått ned 600 gram siden i går, men jeg satser på at dagens vekt var den riktigste. :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Fikk ikke veid meg før i dag.

Forrige uke: 65,1 kg

Denne uken: 64,8 kg.

Bare ned 300 gram, men jeg har ikke vært kjempeflink med kostholdet under nattevaktene heller :o)

Er fornøyd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hihi* Jeg hoppet på vekta i dag også for å være med på fredagsveiingene og sannelig viste den ikke 58,0 blank i dag! jeg har selvfølgelig ikke gått ned 600 gram siden i går, men jeg satser på at dagens vekt var den riktigste. :o)))

SÅ bra! Jeg veide meg i dag og, og vekta var den samme, 66,6 kilo. Så da får vel det være denne helgs vekt da!

Kjøpte Wasa havreknekkebrød i dag, og Rugsprø. Det er jo ikke usmak på det, men veldig uvant å spise, synes jeg.... Min kjære og jeg hadde faktisk en samtale i kveld om å komme i form og gå ned noen kilo. Jeg sa at jeg ville gå ned fem kilo. Han var vel ikke så klar som meg, men han burde vel prøve på ti kilo.

Kosthold er én ting, trening er verre, for oss. Ungene er for små til at vi kan gå fra dem ennå (hun minste), men jeg gleder meg til vi kan gå treningsturer sammen (og eventuelt jogge etterhvert) sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...