Gjest tudleitu Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hva er anbefalte daglig inntak av kalorier? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det kommer helt an på hva du er ute etter (holde vekten, gå ned i vekt, gå opp i vekt) og hvor stor du er og hvor mye du er i aktivitet. Jeg brukte denne for å regne ut mitt daglige kaloribehov og kom til 1600 kcal: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_personalpage&task=view&id=13&Itemid=55&contentid=3558§ionid=105 Nå ligger jeg litt under for jeg vil ned i vekt og det funker som bare det! Ligger på 12-1300 kcal om dagen nå og det er faktisk ganske mye ordentlig mat har jeg funnet ut. Ikke legg deg under 1200-1300 for å prøve å gå fortere ned i vekt om det er det du er ute etter, da går kroppen over på sparebluss og du vil ikke gå ned i vekt i det hele tatt på lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.