Lotte :o) Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvordan er framdriften på prosjektet ditt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fremdrift - hvilken fremdrift 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Fremdrift - hvilken fremdrift Har gått ned mange kilo til nå da? Husker at du raste ned 10 kg i vår.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1186916519' post='3655729] Har gått ned mange kilo til nå da? Husker at du raste ned 10 kg i vår.... Det var i vår... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Det var i vår... Ok, så du har avbrutt opplegget med oppfølging, eller har du bare hatt en utvidet sommerferie, sånn som jeg har..? *gremmes* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1186929282' post='3655833] Ok, så du har avbrutt opplegget med oppfølging, eller har du bare hatt en utvidet sommerferie, sånn som jeg har..? *gremmes* Har avbrutt alt, sukk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har avbrutt alt, sukk... Du gikk på eurodiett med sånne ferdige middager? Skjønner at det kan være litt vanskelig og at man ikke holder ut. Hva med ketolysekuren i stedet? Da spiser man jo vanlig mat, så det er lettere å holde ut lenge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Har avbrutt alt, sukk... Du skal få en dag i mårrå, som rein og ubrukt står - med blanke ark og fargestifter tel! Jeg har hatt en altfor lang sommerferie nå, og nå er den straks over. Nå er det slutt på å kjøpe inn alt av godis, for jeg stapper det bare i meg. Skal skru om bryter'n nå, og telle kalorier. Må rydde i regnskapet... Bli med du også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bik bok Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har avbrutt alt, sukk... Ikke gi deg jubalong, du har så mye positivt å bidra med her inne, at jeg er sikker på at du en gang vil klare å gå kraftig ned i vekt, men det tar tid. Ingen hokus pokus løsninger. Jeg sier bare, ikke gi deg, prøv igjen. Smiley fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du gikk på eurodiett med sånne ferdige middager? Skjønner at det kan være litt vanskelig og at man ikke holder ut. Hva med ketolysekuren i stedet? Da spiser man jo vanlig mat, så det er lettere å holde ut lenge. Takk for tipset, men akkurat nå tror jeg ikke det fungerer med noe så strengt som ketolysekur eller Eurodiet. Jobber med motivasjon for å gå over igjen til mer Lindberg-kosthold. Ikke lett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ikke gi deg jubalong, du har så mye positivt å bidra med her inne, at jeg er sikker på at du en gang vil klare å gå kraftig ned i vekt, men det tar tid. Ingen hokus pokus løsninger. Jeg sier bare, ikke gi deg, prøv igjen. Smiley fra meg. Ååå, tusen takk for gode ord. De kom akkurat når jeg trengte dem Jeg skal klare det, jeg vet det. Jeg vet bare ikke når og hvordan Skulle ønske jeg kunne sovne inn og våkne opp uten problemer med maten og uten overvekten! Da skulle jeg nok klart å holde meg der. Men, slike drømmer går ikke i oppfyllelse, så det må hard jobbing til. Jeg nærmer meg nok motivasjon også nå, og svaret ditt hjalp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1187011288' post='3656419] Du skal få en dag i mårrå, som rein og ubrukt står - med blanke ark og fargestifter tel! Jeg har hatt en altfor lang sommerferie nå, og nå er den straks over. Nå er det slutt på å kjøpe inn alt av godis, for jeg stapper det bare i meg. Skal skru om bryter'n nå, og telle kalorier. Må rydde i regnskapet... Bli med du også! Jeg vil, men jeg gruer meg også. Dumme meg!!! Jeg skal. Jeg starter neste uke. Mandag 20 august. Hjelp meg å huske det da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Takk for tipset, men akkurat nå tror jeg ikke det fungerer med noe så strengt som ketolysekur eller Eurodiet. Jobber med motivasjon for å gå over igjen til mer Lindberg-kosthold. Ikke lett... Nei det er ikke lett å gå ned i vekt. Jeg trodde også at ketolyse skulle være så strengt, men det går jo kjempebra ) Kan jo spise masse ) Lykke til. Håper du finner motivasjonen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nei det er ikke lett å gå ned i vekt. Jeg trodde også at ketolyse skulle være så strengt, men det går jo kjempebra ) Kan jo spise masse ) Lykke til. Håper du finner motivasjonen ) Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.