Gå til innhold

til jubalong70

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186916519' post='3655729]

Har gått ned mange kilo til nå da? Husker at du raste ned 10 kg i vår....

Det var i vår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i vår...

Ok, så du har avbrutt opplegget med oppfølging, eller har du bare hatt en utvidet sommerferie, sånn som jeg har..? *gremmes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186929282' post='3655833]

Ok, så du har avbrutt opplegget med oppfølging, eller har du bare hatt en utvidet sommerferie, sånn som jeg har..? *gremmes*

Har avbrutt alt, sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Har avbrutt alt, sukk...

Du gikk på eurodiett med sånne ferdige middager? Skjønner at det kan være litt vanskelig og at man ikke holder ut.

Hva med ketolysekuren i stedet? Da spiser man jo vanlig mat, så det er lettere å holde ut lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avbrutt alt, sukk...

Du skal få en dag i mårrå, som rein og ubrukt står - med blanke ark og fargestifter tel!

Jeg har hatt en altfor lang sommerferie nå, og nå er den straks over. Nå er det slutt på å kjøpe inn alt av godis, for jeg stapper det bare i meg.

Skal skru om bryter'n nå, og telle kalorier. Må rydde i regnskapet... Bli med du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bik bok

Har avbrutt alt, sukk...

Ikke gi deg jubalong, du har så mye positivt å bidra med her inne, at jeg er sikker på at du en gang vil klare å gå kraftig ned i vekt, men det tar tid. Ingen hokus pokus løsninger. Jeg sier bare, ikke gi deg, prøv igjen. Smiley fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gikk på eurodiett med sånne ferdige middager? Skjønner at det kan være litt vanskelig og at man ikke holder ut.

Hva med ketolysekuren i stedet? Da spiser man jo vanlig mat, så det er lettere å holde ut lenge.

Takk for tipset, men akkurat nå tror jeg ikke det fungerer med noe så strengt som ketolysekur eller Eurodiet.

Jobber med motivasjon for å gå over igjen til mer Lindberg-kosthold. Ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi deg jubalong, du har så mye positivt å bidra med her inne, at jeg er sikker på at du en gang vil klare å gå kraftig ned i vekt, men det tar tid. Ingen hokus pokus løsninger. Jeg sier bare, ikke gi deg, prøv igjen. Smiley fra meg.

Ååå, tusen takk for gode ord. De kom akkurat når jeg trengte dem :)

Jeg skal klare det, jeg vet det. Jeg vet bare ikke når og hvordan :)

Skulle ønske jeg kunne sovne inn og våkne opp uten problemer med maten og uten overvekten! Da skulle jeg nok klart å holde meg der. Men, slike drømmer går ikke i oppfyllelse, så det må hard jobbing til. Jeg nærmer meg nok motivasjon også nå, og svaret ditt hjalp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1187011288' post='3656419]

Du skal få en dag i mårrå, som rein og ubrukt står - med blanke ark og fargestifter tel!

Jeg har hatt en altfor lang sommerferie nå, og nå er den straks over. Nå er det slutt på å kjøpe inn alt av godis, for jeg stapper det bare i meg.

Skal skru om bryter'n nå, og telle kalorier. Må rydde i regnskapet... Bli med du også! :)

Jeg vil, men jeg gruer meg også. Dumme meg!!!

Jeg skal. Jeg starter neste uke. Mandag 20 august.

Hjelp meg å huske det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Takk for tipset, men akkurat nå tror jeg ikke det fungerer med noe så strengt som ketolysekur eller Eurodiet.

Jobber med motivasjon for å gå over igjen til mer Lindberg-kosthold. Ikke lett...

Nei det er ikke lett å gå ned i vekt. Jeg trodde også at ketolyse skulle være så strengt, men det går jo kjempebra :o) Kan jo spise masse :o)

Lykke til. Håper du finner motivasjonen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er ikke lett å gå ned i vekt. Jeg trodde også at ketolyse skulle være så strengt, men det går jo kjempebra :o) Kan jo spise masse :o)

Lykke til. Håper du finner motivasjonen :o)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...