Desoni Skrevet 28. mai 2001 Del Skrevet 28. mai 2001 Jeg har slitt en del med magen og forstoppelse, og etter 2-3 år begynte jeg med blodtypedietten, og droppet hvete og melkeprodukter (blodtype O). Så fikk jeg vite at syre/base balansen min var i ubalanse, og jeg har derfor gått inn for å spise mye salater og grønnsaker, og nå er avføringen min så rar. Den er veldig løs og usammenhengende, og man kan også se store deler av salaten jeg har spist som ikke fordøyd. Er dette normalt? At maten liksom går rett igjennom? Ble litt bekymret.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 30. mai 2001 Del Skrevet 30. mai 2001 Hei Desoni Det er normalt at man kan se rester av noen typer mat i avføringen. Typisk er fiberrik mat som ikke fordøyes, f.eks maisskall. Salat tror jeg er sjeldnere, uten at jeg kan svare deg helt sikkert. Det er viktig at du spiser variert og nok mat slik at du får nok næring. Dersom avføringen din er for løs kan det være en ide å redusere inntaket av salat og grønnsaker noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.